Raaf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[iPhone 3S] pdp identiteit niet geaccepteerd?

Ik zit ook in het buitenland. Heb de "alles op reis" bundel geactiveerd. Kreeg de melding da de datalimiet uitgeschakeld is. Eerste dag werkte het prima. Heb goed in de aten gehouden dat ik net over de 35 mb heen ging. Tweede dag kreeg ik vrij snel een sms van 1200 dat ik 80% van de dagbubdel had verbruikt terwijl da volgens mijn teller niet zo was, maar goed daarna werkte mobiel internet niet meer. Krijg nu de melding PDP-identiteit niet geaccepteerd. Heb ook de hierboven geschreven tips een aantal maal nagelopen maar blijf dezelfde elding krijgen. Heb ook tel aann uit gezet. Dataroamig staat aan samen met 3G . Vandaag 1 ms verstuurd, kosten 2€, had graag ook Google.maps willen laden toen we de weg kwijt waren. Irritant! Hopelijk heft ieman een oplossing? Ik heb een iPhone 3s Bedankt alvast
13 Reacties 13
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Raaf,

Welkom op het Vodafone Forum! Vervelend om te lezen dat de alles-in-1-Op Reis niet goed werkt. Waar dit aan ligt durf ik niet zo te zeggen.

Als jij me een Private Message met daarin je mobiele nummer wilt sturen, dan kijk ik dit na. Je kunt me een PM sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens rechts te klikken op 'deze gebruiker een privébericht versturen'

Thanks!

Wkp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb hetzelfde probleem... Kom doordat de reisbundel niet werkt aan een behoorlijk bedrag buiten mijn abonnement! Wat nu?
Pinguin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier problemen met buitenland dagbundel. Eerste dag van aankomst perfect, de volgende dag 's ochtends data aangezet, 2x sms ontvangen van 80%data bereikt, en de uitleg over start bundel om 2400 uur Ned. Tijd, maar daarna alleen
Maar de melding php niet geaccepteerd , wat ik daarna bij ANP settings ook invul, hij weigert al 2 weken. Inmiddels in de telefoon van mijn vrouw een vodafone Banda larga kaartje geduwd hier in Portugal. 15 euro voor 1 GB voor 30 dagen.
Wie heeft er een oplossing?
chrisns

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde probleem. Dag van aankomst in Engeland werkte 3G helemaal niet, dag 2 prima service en bereik. Dag 3 begon de ellende, bij wakker worden heb ik ook 2 smsjes gekregen dat ik op 80% van mijn datagebruik zat, zonder zelf iets op Internet gedaan te hebben. Na checken van de datamonitor zat ik op nauwelijks 2 MB gebruik.
Vandaag helemaal raak: PDP identiteit niet geaccepteerd.
 
PM met telefoonnummer zal ik ook sturen, hopelijk kan dit probleem opgelost worden. Ik heb na 10 minuten in de wacht gehangen te hebben (vanuit het buitenland) maar opgehangen, omdat ik anders daar al mijn belminuten aan verspeel...
wietserink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde, ik kreeg bericht dat ik met mijn iphone smart abbonement in de 42 voordeellanden kon blijven internetten en dat het van mijn bunden af ging.

Maar opeens kreeg ik een smsje met dat 80 procent van mijn dag bundel op is en kort daarna één met dat 100 procent

En nu krijg ik steeds de melding dat mijn pdp-identiteit nie geaccepteerd word, al dingen geprobeerd zoals apn instellingen opnieuw in te voeren maar dat helpt niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Nic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor mijn vakantie heb ik 'Alles op reis' aangevraagd. De eerste dagen had ik een prima verbinding. Vorige week kreeg ik ook ineens een melding toen ik 80% van mijn data had verbruikt. Ik ben toen meteen mijn 'data roaming' en 'mobiele data' uitgezet.  Ik heb een iPhone4. Toen ik die opties 's avonds weer aan zette, kreeg ik meteen de melding dat ik 100% van mijn datategoed had verbruikt. Dat vond ik vreemd, omdat ik na die 80%-melding niets had gedaan. Een dag later werd het nog vreemder, want toen kon ik geen verbinding meer krijgen. Ik kreeg toen de melding 'PDP-identiteit niet gevonden'. Ik heb me nog weer een dag later maar afgemeld voor 'Alles op reis' en zoek nu naar barretjes met wifi. Maar ideaal is dat niet. Wake weet wat ikmoet doen aan mijn instellingen? En heb ik dit probleem ook als ik over een paar dagen weer in Nederland ben?
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hi allemaal,
 
Mochten de problemen nog niet opgelost zijn en jullie nog in het buitenland zijn, probeer dit eens:
 
Klik op Instellingen
klik op Algemeen
klik op Netwerk
klik op Mobiel datanetwerk
klik helemaal onderop: Stel opnieuw in
beantwoord de vraag weet u zeker? met: ja
en vul provider gegevens: 
in dit geval: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
 
En check dat roaming aanstaat...
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Deze melding krijg je wanneer je meer dan 50 MB in totaal verbruikt hebt en de EU-datalimiet nog aan staat.
 
Door de EU-datalimiet uit te zetten kun je weer gewoon gebruik maken van je internet.
 
Controleer daarbij wel of je a) een abonnement met gebruik in het buitenland VANUIT je bundel hebt of b) Alles-in-1 op Reis bundel actief hebt.
 
Anders kan je onverwacht (of eigenlijk niet onverwacht dus  ) voor hoge kosten komen te staan.
 
evasip

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik ben sip grafhorst en ik heb een iPad 3g met Vodafone abbonement. Sinds gisteren in Lissabon en sinds vanmiddag wordt de pdp identiteit niet meer geaccepteerd. Heb alles geprobeerd maar kom er niet uit. HELPPPPP!!!!!!!
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hi Sip,
 
Heb je de instellingen zoals ze in bovenstaande berichten staan al nagekeken?
En heb je wel kunnen internetten? Zou het kunnen zijn dat je al aan je datalimiet zit?
 
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
@evasip,

Wát heb je dan precies geprobeerd? Dit vermeld je niet maar is voor ons belangrijk om je verder te kunnen helpen.

We lezen het graag van je!



Sinan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ook ik heb het zelfde probleem.. Alleen heb ik Een Blyk simkaart.. Is vodafone gemachtigd mij hierbij te helpen?

Gr. Sinan
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic