Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
Nick123

Meekijker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Louis .

 

Heb op jou verzoek contact opgenomen met de telefoon hulplijn daar ben ik helaas nog steeds niets mee opgeschoten. Telefoon zou of afgelopen vrijdag of deze maandag verstuurd worden en heb niet eens een track en trace ontvangen. De zelfde leugens worden verteld aan de telefoon als op de chat echt om moedeloos van te worden. Ik zou willen dat we een kleine maand verder zoals je aangeeft dan waren dan was de frustratie niet zo hoog opgelopen. Voor de duidelijkheid we zijn inmiddels 8 weken verder dat zijn 2 maanden. Vodafone reageert niet op mijn mails en op de chat en telefoon is het nu al 8 weken lang het zelfde verhaal. Is er iemand die mij wel serieus neemt of kan nemen???

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

2 maanden is wel heel erg lang @Nick123. Ik kan de frustratie dan ook heel goed begrijpen. Zeker als je al vaker contact hebt opgenomen. Van een aantal toestellen weet ik dat ze op dit moment niet op voorraad zijn en dat we hierdoor wachten op een levering vanuit Apple. Via hier kan ik maar heel beperkt orders inzien en zie ik exact hetzelfde als hetgeen wat jij ziet. Dit is ook de reden waarom ik je hiermee door moet verwijzen naar de afdeling Status order. (via chat of via 0800-0560), Mijn collega's kunnen meer inzien dan dat ik dit kan. Welk toestel heb je besteld? 

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Klopt het dat de levertijd pagina gister niet is geupdate? Is er al meer nieuws?

Wendychels

Gedreven Meekijker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bramster hij is ondertussen ge-update zag ik 🙂 

 

ik was eigenlijk benieuwd of er al iets bekend is over levering vanuit Apple mbt de iPhone 13 pro max gold, ik heb de 26e besteld en dus gezien dat het ongeveer 3-4 weken duurt dus heb nog even te wachten helaas maar zou toch wel n klein sprongetje in de lucht zijn als er in ieder geval al iets meer bekend zou zijn Hihi 

 

anyone? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt @Bramster: In onderstaande tabel zie je wanneer je jouw toestel ongeveer kunt verwachten. Dit is een indicatie op basis van de informatie die wij ontvangen van Apple. De indicatie is gebaseerd op informatie aan het begin van de week. Het kán zijn dat deze in de loop van de week niet meer klopt. Elke dinsdag wordt de informatie geupdate. 

@Wendychels, ik heb helaas geen ander nieuws dan wat ik in de tabel zie. Het beste kun je hier eventueel over bellen met 0800-0560. Mijn collega's kunnen je order erbij pakken en controleren of er al meer bekend is. 

Wendychels

Gedreven Meekijker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Louis ik heb gister contact gehad met de klantenservice en die vertelde mij dat ik mijn toestel begin volgende week ontvang. Waarom krijg ik hier geen sms of mail over? T is dat ik zelf contact opnam anders had ik niks geweten.. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je ontvangt pas een bericht zodra wij het toestel overhandigen aan de bezorgdienst @Wendychels

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Donderdag een sms gekregen met nogmaals bevestiging dat de iphone in week 50 geleverd zou worden. Vandaag zaterdag en nog niks gehoord?????  @Louis 

Wendychels

Gedreven Meekijker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nooit een sms gekregen van de week van levering @Louis dat bedoelde ik, lees hier dus van andere dat ze die wel gekregen hebben. 

Wendychels

Gedreven Meekijker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bramster mag ik vragen wanneer jij hem besteld hebt? Ik heb de iPhone 13 pro Max in goud 26 november besteld

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Zoals @Louis ook aangaf; als je meer over de status van je order wilt weten, moet je hiervoor even bellen met 0800-0560 . Wij kunnen hier per individu niets in terugzien. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic