Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Louis Steven, weet jij zo hoelaat de levertijden pagina wordt ge-update iedere dinsdag? Is dit vandaag al gebeurd of nog niet?

 

Gaat om deze pagina by the way: https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd/Levertijden-iPhone-13

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 230Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @GeorgeHovhan,

 

Een tijdstip heb ik helaas niet, maar ik heb zojuist terugkoppeling gekregen dat de pagina vanavond geüpdatet gaat worden.

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Gister de mail ontvangen dat de iPhone 13 Pro Max 256GB is verzonden en dat ik 'm vanavond in ontvangst mag nemen! 😃

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Same here. iPhone 13 Pro Max 512GB Graphite. Op 17-09-2021 om 15:00 online besteld, wordt vanmiddag bezorgd.

Yasel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex , @Louis . Goedenavond heren, hebben jullie enig idee hoe het staat met de voorraden voor de iPhone 13 pro 128gb? Ik heb twee weken geleden besteld (8 okt). Volgens de levertijden pagina zal de levering 1-2 weken duren. Echter heb ik nog niets en wordt ik ook niet op de hoogte gehouden, zoals wel beloofd in de bevestigingsmail. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en wellicht anderen ook! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Yasel
Helaas heb ik geen inzicht in de orders. Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560. Mijn collega's van de afdeling status order kunnen je hierover meer vertellen en jouw bestelling erbij pakken. 

Yasel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Louis , zij verwijzen mij naar de leveringstijd-pagina. Daar staat voor mijn specifieke iPhone 13 pro 128gb gold 1-2 weken levertijd. Echter zijn de 2 weken afgelopen vrijdag verstreken. Dus hoe kan ik weten wanneer ik mijn iPhone ongeveer kan verwachten?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Vanuit hier kan ik helaas niet aangeven wanneer een toestel verstuurd gaat worden @Yasel omdat ik geen orders kan inzien. Vandaar dat ik je doorverwezen heb naar mijn collega's. Zij kunnen namelijk de order inzien en het een en ander controleren. Heb je een SMS gehad met daarin de week waarin het toestel geleverd gaat worden? 

Yasel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee @Louis, ik heb nooit een sms ontvangen met een vermelding van een week. Ik heb op 8 oktober besteld en een dag later een sms gekregen dat het langer gaat duren dan 1 à 2 werkdagen. Vanaf toen is er nooit meer iets met mij gecommuniceerd. Ik heb meermaals met je collegas gebeld via 0800-0560 en zij vertellen mij hetzelfde als op de levertijd-pagina staat.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart! Normaal gesproken krijg je vrij snel een SMS of e-mail met daarin de week waarin het toestel geleverd wordt. Wat ik wel kan doen voor je is zorgen dat er vanuit ons contact met jou opgenomen wordt. Kun je mij een privebericht sturen met daarin het nummer waarop je bereikbaar bent @Yasel?

Yasel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Louis , ik heb nog niet voldoende rechten, blijkbaar, om jou een privé bericht te sturen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ben je bereikbaar op het nummer waarvoor de bestelling is gemaakt? Dan voeg ik dat nummer toe aan de e-mail naar mijn collega's @Yasel.
Om een privebericht te mogen sturen moet je onder andere een eigen topic aangemaakt hebben. 

Yasel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Stevenv ja daar ben ik bereikbaar op! Dank!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan! Ik heb de mail naar mijn collega's gestuurd. Zij zullen contact opnemen met jou opnemen over de bestelling. 

Tiineke1990

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Goedemorgen,

 

Ik ben nieuw op deze community, dus ik maak gelijk maar even van de gelegenheid gebruik om een vraag te stellen. Ik heb maandag de iPhone 13 pro besteld. Ik lees hier dat je een mail krijgt met daarin de verwachtte week van levering. Deze heb ik niet ontvangen. Wanneer kan ik de mail verwachten?

 

Hartelijke groet, Tineke

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Tiineke1990,
Welkom op de community van Vodafone. Leuk om te lezen dat je een bestelling hebt geplaatst. Als eerste ga je een mail krijgen met daarin het bestelnummer/ ordernummer. Een aantal dagen later krijg je een SMS of e-mail met de week wanneer je het toestel gaat ontvangen. Je krijgt ook nog een mail met een track en trace code zodra wij het toestel versturen. Mocht je deze niet ontvangen hebben, dan mag je hiervoor bellen met mijn collega's van de afdeling Status order via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). Mijn collega's kunnen je bestelling erbij pakken en het een en ander controleren voor je.

Tiineke1990

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Bedankt voor de vlotte reactie.
Oke, een aantal dagen later. Ik heb de bestelling maandagochtend gedaan. Dan zou dat smsje nog wel kunnen komen denk ik? Ik wil je collega's natuurlijk niet onnodig lastigvallen..

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De SMS volgt zeker nog. Ik raad aan om het deze week af te wachten. Mocht de SMS/ e-mail nog niet binnen gekomen zijn, dan zou ik begin volgende week even contact opnemen @Tiineke1990

Nick123

Meekijker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste,

 

Ik heb 4-10 een Iphone 13 pro max 128GB besteld in de winkel. De levertijd zou volgens de verkoper ongeveer 5 dagen zijn maar ik mocht hem er niet aan vastknopen! Prima gaat er dan van uit dat het 5 dagen duurt en dat er ondertussen wat tussen kan vallen prima maar vervolgens wordt die telefoon maar niet geleverd en duurt het ineens 3/4 weken. De chatsupport is super onduidelijk en verteld mij telkens deze week wordt de telefoon geleverd maar er gebeurd niets. Uiteindelijk een mail gekregen na 5 weken wachten dat mijn telefoon in de 45e week geleverd zal worden. Moet je eens raden wat er niet is gebeurd? Inmiddels zijn we 7 weken verder mijn telefoon is nog steeds niet geleverd en Vodafone bied geen enkele communicatie!! Begin mij af te vragen of het nog gaat gebeuren en hoe moeilijk het kan zijn om degelijke service aan te bieden? Misschien niet verkopen als je het niet kan leveren en je beloftes naar je klanten niet kan waarmaken bijvoorbeeld. 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nick123, jeetje kan me voorstellen dat je klaar bent met wachten! Zeker als er aangegeven is dat dit ongeveer 5 dagen zou duren en we inmiddels een kleine maand verder zijn. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak. Vanuit hier kan ik je helaas niet verder helpen met je bestelling. Ik raad je aan om te bellen met mijn collega's van de afdeling Status order via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). Mijn collega's kunnen je bestelling erbij pakken en het een en ander controleren voor je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic