Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Omstreeks 17.00 vanmiddag kreeg ik de email van Vodafone. Je bestelling is onderweg....track & trace nog niet ontvangen van post.nl @Anoniem2 

CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Gisteren besteld.

Net email gekregen dat hij uitgeleverd wordt door PostNL en T&T volgt 😬

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bestelling staat nog steeds op Uitleveren, helaas nog geen Track & Trace code ontvangen. Lijkt mij dat die vandaag komt.

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Anoniem2 Helaas niet. Bij mij staat de status sinds vorig week donderdag op uitleveren, maar zolang je geen T&T code hebt kun je de telefoon nog niet verwachten. 

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Anoniem2 Track & trace heb ik nog gisteren avond tegen 23.00 ontvangen. Toestel wordt vanmiddag bezorgd. Heb je nog geen email van Vodafone ontvangen?

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee nog geen mail gekregen. @radjiman1 

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Anoniem2 Toestel wordt geleverd door post.nl i.v.m verlenging. Over 4 jaar weer een nieuwe iPhone bestellen.

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Anoniem2 Zoals @GeorgeHovhan  het al aangaf.

Als je nog geen mail met T&T heb ontvangen? Komt nog geen toestel bij je huisadres.

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Fijn, veel plezier er mee. @radjiman1 

 

Begrijp ik, het is wachten op de t&t. 

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Dank je @Anoniem2 radjiman1_0-1632984980147.jpeg

 

CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

591E6B46-5FAD-4190-B525-0EBD7B81D2E7.jpeg

 Dit jaar zijn ze een stuk sneller met leveren 😬

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@CrutzZz Nou dat weet ik niet zo. Heb wel mijn twijfels. Anderen zouden ook in eind week 38 geleverd worden😩.Helaas ook nog niks gehoord op een bevestiging. Ook veel plezier met je toestel🙂

CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

@radjiman1 Voor mij wel. Dinsdag besteld vandaag in huis. 2 jaar geleden moest ik ook wel een tijd wachten op de 11 Pro.

WatsonSy

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@GeorgeHovhan @Anoniem2 

Zijn er updates? Op mijn bestelstatuspagina staat ook:

 

"Status Uitleveren: Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only)."
 
Maar ik heb geen e-mail of bericht van vodafone ontvangen. Kan ik de statuspagina vertrouwen? Hoe lang duurt het? ik heb besteld  "Apple iPhone 13 Pro Max 128GB Sierra Blue" op 17 sept. Ik ontving dezelfde dag om 21.00 uur de orderbevestiging en het verlengde contract.
radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Mijn iPhone 13 pro max 1 TB zilver is net afgeleverd. Misschien zit ik ernaast. Maar ik denk dat je nog een mail van Vodafone zelf moet ontvangen. Na dit mail komt de T&T van post.nl bij een verlenging in je postmail vak. Dan pas kan je je toestel volgen. Eerder niet.....@WatsonSy

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist een mail ontvangen van Vodafone dat de telefoon onderweg is. Daarna gelijk de T&T code grekregen. De status op de bestelpagina zegt dus niks. @Watje5 @GeorgeHovhan. Heb dus twee dagen de status Uitleveren gehad, zonder dat hij daadwerkelijk uitgeleverd was. 

 

Telefoon wordt morgen geleverd, dus ik ben happy. 

 

 

 

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Anoniem2 @radjiman1 @CrutzZz Goed om te zien dat jullie de iPhone al in ontvangst hebben mogen nemen, heel veel plezier ermee! 😄 

 

De status zegt inderdaad niets totdat je een T&T hebt ontvangen. Bij mij staat het al ruim een week op uitleveren en het is voor mij nog onbekend wanneer ik mijn toestel ontvang helaas. 

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Net mail gekregen van de winkel dat mijn telefoon binnen is!

Beetje jammer dat dit 1 minuut voor sluitingstijd was😅

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@CD94 Dat is balen zeg. Morgen voor de deur liggen. Succes morgen. 😃

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Ruud001 Hahaha thanks! Zal goedkomen. Gelukkig is het maar een halve dag, anderen moeten nog langer wachten helaas. Veel succes nog iedereen! 😃

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic