Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Helaas gaat het voor mij wat langer duren ben ik bang voor. Ik heb de Pro Max 256GB Graphite besteld. Levertijd staat op 3-4 weken. Ik hoop dat het eerder zal zijn maar we gaan het zien. Doet me denken aan de release van de 7 Plus, toen heb ik 2 maanden gewacht op levering 😅. Overige toestellen waren wel redelijk vlot.

We kunnen niets anders doen dan wachten. Vodafone is tenslotte afhankelijk van de levering van Apple. 

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Gelden deze levertijden vanaf nu of moet je de weken optellen vanaf het moment dat je hebt besteld?

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Die levertijden zijn wel zuur...iPhone 13 Pro Max graphite 512GB besteld op 17-09-2021 15:00 (meteen na de website storing); sms gekregen dat de levering "eind week 40" zou zijn, dus dat is een levertijd van 2 weken.

 

Maar nu staat er dus 3-4 weken, dus week 41-42? En de sms klopt dus niet meer?

 

Ik ga volgende keer echt gewoon op launch day langs bij een Vodafone winkel - pre-orders via de site duren echt super lang...

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@sjaakaq weer een ervaring rijker om niet meer online te reserveren ( pre order ). Ik had geen andere keus. Over 2 jaar dan maar naar een Vodafone winkel om te pre ordenen. Had ook op 17september gereserveerd maar helaas!😩

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@sjaakaq Ja same! Bevestiging van mijn verlenging ontvangen om 15:18 op 17 september, helaas met een dooie mus blij gemaakt per SMS dat de telefoon eind vorig week geleverd zou worden. Was wel netjes geweest als Vodafone zelf een bericht zou sturen met een update dat het langer gaat duren en het toestel niet conform afspraak geleverd kan worden. 

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb op release day een iPhone 13 Pro Max 128GB Grey besteld, vorige week een SMS gekregen dat hij ingepland stond voor eind week 39. Is dat nu nog steeds zo?

De wollen vis

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op woensdag de 22ste had ik een IPhone 13 Pro 256gb in Graphite besteld. Ik vind de kleur niet zo heel belangrijk, dus nadat ik eergisteren zag dat er voor de Siërra Blue 256gb. (als enige kleur en uitvoering toen) geen wachttijd had op de aankoop pagina, heb ik gelijk gebeld met Vodafone.

 

in eerste instantie vertelde de dame mij dat dit onjuiste informatie was op de website, dat deze gegevens maar eens per dag zou worden ververst. Na aandringen om nogmaals te kijken, vertelde ze dat zij beschikking heeft over een real-time systeem en dat hieruit blijkt dat er voor betreffende kleur en uitvoering -> lees: alle Pro iPhones, geen voorraad was.

 

Een dag later, gelijk om 0900, kijk ik toch nog een keer en zie tot mijn verbazing nog steeds de Siërra Blue 256gb. ‘groen’,, als in beschikbaar. 

Na wat wikken en wegen (wil ook niet heel eager overkomen 🙂) toch weer gebeld met Vodafone. En wat blijkt, nu is de Siërra Blue ook volgens Vodafone callcenter op voorraad.

Ik heb de bestelling laten omzetten naar de andere kleur en kreeg binnen een paar minuten al de track-and-trace vooraankondiging. En volgens de track-and-trace van vannacht 2400uur is het pakket ook daadwerkelijk aan PostNL overgedragen en mag ik vandaag de IPhone 13 Pro 256gb. Siërra Blue in ontvangst nemen.

 


Wellicht voor een ieder die de uitvoering / kleur niet belangrijk vindt of Sierra Blue ook mooi vindt, kan dit een idee zijn. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen dat je dit zo hebt kunnen regelen @De wollen vis en deze tip ook hier deelt. Alvast heel veel plezier met je iPhone.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Anoniem2 Vanuit hier zie ik helaas geen individuele bestellingen in. Je mag hiervoor contact opnemen met mijn collega's via 0800-0560.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@radjiman1 je bestelling is niet geleverd omdat de gegevens voor de inkomens- en lastentoets niet klopte. Hierdoor is er geen akkoord voor de lening gegeven. Dit is ook via een privébericht besproken met je. De situatie is bij jou dan ook anders dan bij @GeorgeHovhan.

 

@GeorgeHovhan  heb jij inmiddels al een nieuwe SMS ontvangen en wat gaven mijn collega's aan van de afdeling status order?

 

@sjaakaq het beste kun je hiervoor bellen met mijn collega's via 0800-0560. Zij kunnen je meer vertellen over de levertijd.

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Louis Hi Steven, ik heb tot op heden geen nieuwe SMS ontvangen. Enkel het contact afgelopen maandagmiddag nadat ik telefonisch met je collega's contact had opgenomen. Sindsdien is het nog afwachten en hopen dat ik een update deze week krijg. Ik ben er bang voor dat het langer gaat duren volgens de levertijden pagina (3-4 weken).

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij op de hoogte houden hierover @GeorgeHovhan? Ik hoor graag wanneer het toestel daadwerkelijk geleverd wordt. Dan kan ik hierover intern schakelen met betrekking tot dit proces zodat het verbeterd wordt.

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Louis Zal ik doen! Bij een update zal ik het op dit forum plaatsen en jou erin taggen. 🙂 

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Louis met 0800-0560 gebeld.

 

Zij gaven aan dat de levertijden op https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd/Levertijden-iPhone-13 alleen gelden voor mensen die vanaf 24-09-2021 besteld hebben, wat wel gek is, want op die pagina staan ook expliciet levertijden voor "Besteld t/m 23 sept."

 

Maar ook dat als de sms met levertijd de pagina tegenspreekt, de sms klopt (die is dus nauwkeuriger).

 

Dus vooralsnog houd ik hoop dat mijn telefoon eind volgende week geleverd wordt...maar erg duidelijk is het allemaal niet.

 

 

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Ja dat is inderdaad verwarrend. De medewerker aan de telefoon gaf maandagmiddag bij mij wel aan dat het waarschijnlijk eind deze week geleverd wordt. Dit was dus voordat de levertijden pagina werd geactualiseerd. Nou is dus de grote vraag op basis van jouw informatie of we de informatie op de levertijden pagina als rode draad moeten hanteren, of dat dit alleen van toepassing is voor alle bestellingen vanaf 24 september, en dat wij bij de pre-order groep vallen en de iPhone wel sneller ontvangen. 

@Louis Is er voor jou enige mogelijkheid om hier intern opheldering over te vragen voor ons misschien? Vooral of de levertijden pagina enkel voor klanten is die vanaf 24 september hebben besteld, of voor iedereen. Dus inclusief de pre-order groep. Zou top zijn!


radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Louis helaas heb ik mijn iPhone 13 pro max 256 GB zilver geannuleerd. Bent nu voor de 1 TB versie gegaan. Dit was nog de enige op voorraad ( zilver en blauw ). De laatste is niet meer op voorraad. Als het goed is komt ie morgen op de deurmat...via post.nl. Spannend!!!!

Online gecheckt dus niet via klantenservice contact genomen.

cc @GeorgeHovhan

DCV

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na 18 jaar T-Mobile klant te zijn geweest, besloten om over te stappen naar Vodafone.
Zaterdag 18 september de iPhone 13 Pro 256GB Graphite via de website besteld. Vervolgens per mail 2 bevestigingsmailtjes ontvangen. Op donderdag 23 september een sms ontvangen met de tekst; De levering van de Apple iPhone 13 Pro 256GB Graphite staat gepland voor eind week 38. Vorige week dus.

Was van plan om morgen even te bellen en vragen naar de status., maar heb zojuist een mail en sms gekregen.  Morgenochtend wordt de iPhone geleverd.  Dus voor de mensen die ook het sms'je hebben ontvangen voor de geplande levering van eind week 38. Ik verwacht dat jullie snel een mail krijgen met een status.

Let wel: ik ben een nieuwe klant. Toestel wordt geleverd door Dynalogic. Lees van anderen, waarschijnlijk al klant van VF, dat het toestel wordt bezorgd door PostNL.

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vanochtend in de app het volgende gezien: 

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Hopelijk krijg ik vanavond nog de Track & Trace code. 

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Denk ik wel @Anoniem2 . Heb intussen ook al weer een email ontvangen van Vodafone dat toestel onderweg is. Hopelijk tussen 22.00 en 23.00 komt de track & tracé van post.nl  binnen.

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oh, ik heb nog geen mail gekregen, zag het alleen bij de status van mijn bestelling:

 

Status: Uitleveren. 

 

Hopelijk krijgen we vanavond de t&t nog. @radjiman1 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic