Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@spijkermenno  Super! Ik heb ook nog de hoop dat ik vandaag of morgen een smsje krijg😆

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Binnen! De Iphone 13 Pro 128gb Graphite, had de 12 maar Toch zie ik verschil!

succes iedereen die hem vandaag ontvangt of nog even moet wachten

9E6F6B7B-C67F-41C1-8116-AF5C8FC145A7.jpeg

Michair

Meekijker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ohhh ben net gebeld door de winkel! 2 van de 3 kunnen we ophalen. De pro in blauw 2x. De pro max graphite is helaas nog niet binnen (manlief heeft pech, dochter en ik zijn blij!). Had vrijdag om kwart voor drie besteld.  Ga hem straks halen! 🥳

jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

SMS'je gehad van de winkel en gelijk opgehaald.

 

Tot volgend jaar iedereen!

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Als ik dit zo lees heb ik weer de klassieke fout gemaakt om te pre-orderen via de website. Die fout maakte ik jaren geleden ook bij de iPhone 5S. 

Via de site lijk je altijd achter in de rij te staan. 

 

Het is bijna altijd sneller om gewoon op launch day bij een winkel op bezoek te gaan….zo heb ik in ieder geval mijn 6S, 8 Plus en 11 bemachtigd…

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dan heb jij hem nog sneller binnen dan ik @Ruud001 
Mijne krijg ik via Apple zelf en die komt pas in week 40, en kan de hele week duren.

Nou ja, dan hebben we nog iets om naar uit te kijken 😉😎
Fijn weekend gewenst!

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Nog steeds niet binnen. Gisteren een sms ontvangen dat ie eind week 38 geleverd zou worden. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Energieboy Kreeg van de week SMS dat de levering gepland staat, eind week 39. Helaas. Had om 14.13 de 13 Pro Max 1TB Sierra Blue besteld. Dacht er wel bij te zitten, maar niet dus. Lees eigenlijk bijzonder weinig over de 1TB. De meeste bestellen 128 of 256 GB volgens mij. Vanmorgen kon je ze nog wel bij Apple bestellen... Ik wacht rustig een weekje af.

Goed weekend iedereen en veel plezier met je nieuwe iPhone!

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Hij is binnen! Prettig toestel en voldoende verschil met mijn vorige 11 Pro. 

Iedereen veel plezier en nog een aantal succes met wachten! 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@flieger Proficiat, en heel veel plezier ermee!

indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier is de iPhone 13 Pro 128 GB Graphite ook binnen, na de XS een mooie verbetering. Vreesde na bestelling via de website om 15.10 dat het niet zou lukken, maar Vodafone verrast me! 

 

Los van dat Apple-producten in algemene zin prettig werken, is ook de eenvoud bij het overzetten een compliment waard. Binnen een uurtje staan alle foto's, contacten, apps en gegevens er weer op. 

 

Instagram verdient nog wel een update, dat ziet er op de iPhone 13 Pro niet uit. Ook ontgrendelen met de Apple Watch werkt nog niet. Ik lees over beide meer klachten op o.a. Twitter. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Energieboy @Louis Nou raad eens wat. Net bericht van Vodafone dat morgen de 13 Pro Max 1TB in Sierra Blue wordt bezorgd. YES!!!

Wordt een mooi weekend!!

VF dankjewel 🙏

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Ruud001 het is je gegund! Enjoy!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@flieger  Bedankt. Bevalt vast goed. Jij ook veel plezier ermee. Goed weekend 

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite besteld op 17 september bij de lancering van de pre-order. Donderdag netjes een SMS ontvangen dat ik de iPhone eind week 38 kan ontvangen (eind deze week dus). Echter heb ik sindsdien geen statusupdate meer gehad en staat de status nog op uitleveren. Ik ga er al van uit dat het ergens volgende week wordt, maar zijn er meerdere Pro Max pre-orders die nog niets hebben gehoord tot zover?

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Bij mij ook precies hetzelfde geval. Alleen heb ik de zilver besteld ( pre order ). Waarschijnlijk a.s maandag  wordt ie geleverd. Althans dat hoop ik.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Eerder deze week sms gekregen dat de levering gepland stond voor eind  volgende week.  Week 39. Gisteravond opeens die mail, dat de pro Max verstuurd is. Dus er is nog hoop. Zal vanmiddag worden bezorgd. 

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Ruud001 Dat is goed nieuws, jij blij! Heel veel plezier alvast met je nieuwe iPhone 🙂 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

993CC3FD-3C1D-403F-9530-C6FF7825FDE9.jpeg

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@GeorgeHovhan Dankje. Komt goed. Maarre, heb jij hem inmiddels binnen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic