Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@spijkermenno  Whut...Meen je. Nou hopelijk heeft hij ongelijk haha! Zelf de iphone pro max gold 256gb besteld. 

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@CD94 Ik hoop het ook.. toch jammer dat er weinig communicatie is vanuit de shop. Vind het juist fijn om zon aankoop in de winkel te doen.

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@spijkermenno Nou precies, idd! Vind dat ze dan wel een mailtje/smsje kunnen doen met dat ze nog geen levering hebben gehad of juist wel oid. Nu weet je eigenlijk niks en moet je constant telefoon op geluid hebben eigenlijk omdat ze elk moment kunnen bellen. Heb 'm altijd op stil dus schrik nu van elk geluidje haha. 

jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hier ook geen enkele communicatie over mijn winkel order. Ook bijzonder dat we hem expliciet in de shop moeten ophalen en verzending niet mogelijk is.

 

Overigens voor het eerst via de winkel besteld. Normaal elk jaar via telefoon met de NEXT constructie, maar helaas dit jaar geen doorkomen aan (eeuwig in de wacht).

 

Bestelling is een Pro 128GB blue. 15:14 order e-mail binnen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @all,
Jammer om te lezen dat niet iedereen vandaag het toestel gaat ontvangen. 😞 Hopelijk zal dit alsnog zo snel mogelijk zijn!

Ik zie dat er vragen voorbij komen over orders vanuit de winkel. Ik leg hier graag meer over uit. Dit gaat namelijk op een andere manier dan een bestelling plaatsen via de website of via de telefoon. Zodra je een bestelling plaatst bij een winkel, zal het levertraject via de winkels gaan. Mijn collega's in de winkel zijn afhankelijk van wanneer de toestellen geleverd worden. Zodra de toestellen binnen komen zullen mijn collega's contact met jullie opnemen door te bellen. Indien mijn collega's niemand aan de telefoon krijgen (bij geen voicemail), gaan zij een SMS of een e-mail sturen. Ik begrijp echter uit jullie berichten dat  jullie hier juist meer informatie willen. Ik zal dit intern doorgeven zodat er naar dit proces gekeken kan worden. Dankjulliewel voor dit signaal!

 

Ik lees ook dat sommige de levertijdenpagina al bezoeken. Deze pagina staat nog niet live omdat deze pagina volgende bijgewerkt zal worden met de actuele levertijden. Daar is verder geen issue mee. 

Nog even wat algemene info over het bestelproces. Zodra wij het toestel uitsturen, ontvang je een track en trace code via e-mail. Is deze mail nog niet verstuurd, dan hebben wij het toestel ook nog niet overgedragen aan de koerier. Het kan zijn dat je een SMS gaat ontvangen met daarin het weeknummer waarin wij het toestel gaan leveren (bestelling via website of via de telefoon). Mochten er vragen zijn over de bestelling, dan kun je hiervoor bellen met mijn collega's via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). 

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Louis Bedankt voor je uitleg en dat het doorgegeven wordt. 

 

Is er een reden waarom vodafone de levertijden nog niet aan kan passen (pas volgende week) en andere telecombedrijven wel? Zag bij tele2 en t-mobile dat de levertijden vanaf 17 september 2-3 weken/3-4 weken zijn! 😨

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@CD94 @jesperspeedway Laten jullie het even weten als jullie wat gehoord hebben van de shop? 

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@spijkermenno Ga ik doen! 

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Ik voel me bijna schuldig het te delen maar zojuist melding in de PostNL app dat ze tussen 15-17u voor de deur staan. 

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@flieger Hahah hoeft niet! Hartstikke fijn dat 'ie al zo snel komt! Veel plezier ermee alvast! 

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@flieger Lekker man veel plezier er mee! Welke krijg je binnen?

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Dank! Sympathiek! 

iPhone 13 Pro 128GB Grafiet 

 

Veilige keus. Na wat verschenen reviews en bijbehorende foto’s vind ik Sierra ook wel erg mooi. Die lijkt in het echt een stuk minder ‘babyblauw’ dan op de foto’s van Apple. 

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Louis kort vraagje; ik krijg nu smsjes van mijn oude provider dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd, houd dat in dat ze er in de shop mee bezig zijn of? 
Klein beetje hoop 👏

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Oh spannend @flieger! Laat weten wat je eerste ervaring met het toestel is.

 

@spijkermenno Ik wil niet alle hoop weghalen 😞 Nummerbehoud is een automatisch proces tussen de huidige provider en ons. Dit gaat echt alleen over wanneer je nummer naar ons toe komt @spijkermenno. Dit staat verder los van de bestelling. 

 

Ik durf helaas niet te zeggen hoe andere telecombedrijven werken, hoe hun systemen geregeld zijn etc. @CD94 Dit is ook meteen de reden waarom ik dit gelijk (vanochtend) aangekaart heb. Jullie gaven een duidelijk signaal af waardoor ik dit kan doorspelen. Dank hiervoor! Ik heb intern aangegeven dat de levertijden pagina nog niet bijgewerkt is en dat jullie dit wel verwachten van ons. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Louis Weet jij misschien of er überhaupt iPhone's 13 Pro Max met 1TB zijn uitgeleverd? Ik hoor/zie er weinig over. Zullen natuurlijk niet veel worden besteld, maar toch...
Zag vanmorgen dat ze nog wel bij de Apple stores te koop waren...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Ruud001 ik heb helaas geen inzicht in orders en welke toestellen geleverd/ uitgestuurd worden.

Even terugkomend op het bestellen via de winkel. Klanten die in de winkel bestellen krijgen dezelfde communicatie als klanten die on-line bestellen. Dit betekent dat ook jullie een SMS gaan krijgen over de levering. Als de winkels bellen, is dit een extra service vanuit de winkels. 

jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hier nog altijd geen enkele berichtgeving op de orderbevestiging na (bestelling via winkel). Order status staat nog altijd op 'Ontvangen'.

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@jesperspeedway hier ook…ik heb al wel een sms met lever week gehad (over twee weken pas…) maar de order staat alleen nog maar op “ontvangen”. 

jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Die sms heb ik dan weer niet ontvangen. Ga eind van de middag wel even kijken in de winkel.

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Heb hem net opgehaald! Nummerbehoud sms was dus toch dat hij binnen was 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic