Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien er een bestelling via de winkel is geplaatst @jesperspeedway en de bestelling is geleverd in de winkel, dan zal de winkel contact met je opnemen. 

Michair

Meekijker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Spannend allemaal! Ik heb vorige week in de winkel voor het hele gezin nieuwe iphones 13 besteld! Ik wacht met spanning af! 2 jaar geleden had ik mazzel met de 11 pro. Nu maar hopen dat het weer zo is! 🤞. Leuk om de reacties in deze community te lezen! Succes allemaal!!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is zeker spannend @Michair! Heb je al een mail ontvangen met een track en trace code? 

Michair

Meekijker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Louis Ik heb in de winkel besteld dus ik krijg het via hun te horen. Ze konden me in de winkel niet vertellen of dat vandaag al zou zijn of dat ze dat morgen pas mogen delen.. Dus ik wacht nog even in spanning af!  Ik spring er bijna van uit mijn vel! Haha! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ahhh nee! Dan is het inderdaad afhankelijk van wanneer de eerste levering binnen komt bij de winkel. Zij zullen zodra het mag de eerste mensen gaan bellen. Je kunt helaas dan niet volgen wanneer je het toestel krijgt. Maakt het nog spannender! Super om te lezen dat je zo enthousiast bent @Michair!

 

 

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Zojuist bij de bestelling in de Vodafone app ook een link naar de track&trace ontvangen. 

Komt met PostNL en een handtekening/legitimeren is vereist. 

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Net binnen....
De levering van de Apple iPhone 13 Pro Max 256GB Silver staat gepland voor eind week 38.

Kan haast niet wachten.....

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist te horen gekregen: 

De levering van de Apple iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite staat gepland voor eind week 39.

Jammer dat het zo lang duurt, had hem namelijk snel besteld afgelopen vrijdag, wordt toch een beetje jaloers wanneer ik zie dat anderen hun T&T code al ontvangen.

fvar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ook een berichtje gehad, wordt morgen tussen 13:00 en 15:00 geleverd.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Helaas, levertijd eind week 39. 😞

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, ik ook. Dat wordt nog even wachten voor ons helaas. @Ruud001 

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd laat nog steeds niks zien...

 

Heb zelf via Vodafone.nl (direct sales link) vrijdag rond 15:05 (omdat er tussen 14:00 en 15:00 een storing was in het bestelproces) een iPhone 13 Pro Max 515GB graphite besteld...ik dacht dat ik mooi op tijd was maar deze staat nog op "Ontvangen: We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling."...ga er dus niet vanuit dat ik die morgen in huis heb...

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klopt, erg raar. Er worden morgen al toestellen geleverd, dus ik denk dat het probleem ligt bij Vodafone dat ze de pagina niet updaten. @sjaakaq 

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Het schiet al op… levering morgen tussen 9:15-11:45!

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Net een sms…

 

iPhone 13 Pro Max 512GB Graphite, via de site besteld en bevestigd vrijdag 15:06. 

Levertijd eind week 40…

 

Dus nog twee weken geduld. 

Anoniem2

Gedreven Meekijker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik hoop voor je dat je iPhone wat eerder komt. @sjaakaq 

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Jammer om te horen dat sommigen moeten wachten...😥

Zijn er al mensen die laten bezorgen in de winkel en al bericht hebben gehad toevallig?

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Helaas nog niks vernomen van de winkel, direct om 14:15 besteld afgelopen vrijdag! 

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@spijkermenno  Hmmm okay! Morgen maar even afwachten. Fingers crossed! Andere telecom bedrijven had al wel naar klanten gebeld. 

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@CD94 Ik ben vandaag nog even langs de shop geweest maar de beste man vertelde mij dat 'het wel 2 weken kan duren' voor ze binnen zijn. We zullen zien..

 

iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128Gb 😋

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic