Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Je hebt gelijk Ruud, ik bedoelde Serkan inderdaad. Leuk voor hem dat hij een andere functie heeft, was een waardevol lid van de community toen! 

Nog een uurtje, toch altijd een bijzonder gevoel. Is het materialisme? De show van Apple rond haar producten? Of toch stiekem nog een beetje kinds? Ik weet het niet!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Klopt, Serkan zit niet meer op de Community. Inmiddels hebben we een hele vriendelijke dame, @Cecilia en natuurlijk @Sharon maar zeker niet te vergeten onze grote vriend @Louis . Hele fijne mensen om mee samen te werken en de Community beetje bij te houden 😊

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Laten we het houden op een beetje kinds!
In het begin liep ik nog wel warm voor dat soort onzin, inmiddels ben ik ouder geworden en denk ik dat het allemaal wel prima en is als ik er eentje wil bestellen dan kan het een week later ook nog wel 😂 (zo, nu maar hopen dat iedereen zo denkt, dan kan ik hem straks gewoon bestellen, zonder wachttijden). Oeps, nu doe ik toch weer mee aan die hype

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Zoiets zal het zijn. Ieder zijn hobby zeg ik dan maar. Ik hou ervan "bij" te zijn wat betreft gadgets. 
Hoewel de upgrade van de iPhone dit jaar niet zo groot is. Vond zelf de presentatie van Apple wat teleurstellend. Niet zo vernieuwend als andere jaren. Misschien kan dat ook niet meer. De iPad mini kreeg de grootste update. En dat lijkt me ook wel wat. Maar goed, één ding tegelijk. 

Aftellen maar....😉

indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Een 404-error? Anti-climax Vodafone.. 

 

EDIT: Bij Apple zelf werkt het ook nog niet zie ik. 

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Besteld! De iPhone 13 Pro 128GB Grafiet via Vodafone Friends&Family. 

Nu wachten op de levering. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Besteld, de iPhone 13 Pro Max 1T Sierra Blue. Ook via Friends&Family.

Volgende week vrijdag weer een feestje...

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@flieger Proficiat weer. Toch altijd weer spannend en nu de ontlading...

Bevestiging direct ontvangen.

indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Bij Friends&Family gaat het dan blijkbaar beter dan bij de normale consument. De check-out blijft bij mij hangen en als je het opnieuw probeert toe te voegen krijg je een foutmelding.  

jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Vodafone Next is ook geen doorkomen aan. Klantenservice overbelast.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Schermafbeelding 2021-09-17 om 14.00.42.png

En dan pas om 14:10 uur kunnen bestellen en gelijk al de melding krijgen dat ze hem niet eerder kunnen bezorgen dan tussen 04-10 en 11-10. Hmm, dat had ik niet verwacht en hoop toch nog een beetje dat het net zo gaat als bij de Apple TV, die zou ook 2 weken later komen en toch lag die op de dag van uitbrengen op de deurmat (goed, hij is gebracht door DHL). Het zal mij benieuwen hoe het verloopt en anders pas per 04-10 een gelukkige eigenaar van een iPhone 13 Pro Max (en ik noem het gewoon grijs) 😁

ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

Helaas is het zoals altijd weer drama....

Red Together extra is niet te verlengen via de website want je kunt alleen een nieuw red together abonnement kiezen.

 

Dan proberen we het maar via de klantenservice. Nou die zijn onbereikbaar. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik wens iedereen veel plezier met z'n nieuwe iPhone en laten we hopen dat iedereen hem op tijd krijgt en er heel snel mee kan/mag spelen. Laten jullie het dan even weten, de eerste ervaringen 🙂

ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

Te belachelijk voor woorden 45 minuten in de wacht en nog niemand gesproken!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Energieboy Daar sluit ik me bij aan. Wens iedereen alvast veel plezier met zijn of haar nieuwe iPhone 13...

Je hoort nog hoe het verder verloopt.

Iemand al iets over de Apple Watch gehoord of gelezen toevallig?

jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Telefonisch opgegeven, nu maar in de winkel. Niemand in de rij, en alles wordt nu geregeld.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heb nog niets gezien op de website over een Apple Watch of een mogelijkheid. Nog even wachten, misschien wel in het weekend, of na het weekend, of helemaal nog niet 😉😎

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Ruud001Dank! Jij ook gefeliciteerd! Lekker positief ervan uitgaan dat je 'm volgende week al ontvangt! Dat zou voor mij een eerste keer zijn via Vodafone. Maar fingers crossed!

Sharon
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hi all, 

 

Er was inderdaad om 14 uur sprake van overbelasting van de website. Dit is nu opgelost! 

Wat betreft de ondersteuning voor Apple Watch: dit is door @Louis intern al aangekaart. Zodra hier nieuws over is, melden we dit. 

 

indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Bij mij is de bestelling ook eindelijk doorgekomen via de website. De vorige keer (wel 3 jaar terug) en de keren daarvoor ging alles soepel, ditmaal was het een groot drama. Jammer, heb altijd positieve ervaringen met Vodafone en de pre-orders! 

 

Nu hopen dat we verrast worden volgende week! Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar aankoop. 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic