Beste Vodafone,
Op 30-10 heb ik bij de Vodafone winkel in Hilversum een iPhone 12 Pro besteld.
Op 22-12 ben ik gebeld door Vodafone. Of ik de winkelbestelling vanwege Corona wil omzetten naar online. De oude besteldatum van 30-10 zou gehandhaafd blijven.
Op 8 januari is mijn bestelling door Vodafone geannuleerd. Vodafone gebeld om te vragen hoe of wat. De dame aan de telefoon kon mij hier niets over vertellen maar de datum van de eerste bestelling van 30-10 zou blijven staan.
Zojuist heb ik met Vodafone gebeld. Mijn telefoon zou volgens het Vodafone leveringsoverzicht tussen 11 en 24 jan geleverd gaan worden en ik wilde even weten of er al een preciezere datum bekend was.
De jongeman van Vodafone aan de telefoon vertelde mij dat de besteldatum 8 jan is en dat door de eerdere wijzigingen dit de orderdatum is. U begrijpt mijn verbazing en woede want dit is niet wat mij verteld is.
Ik heb begrip voor de leveringsproblemen. Maar als mijn order ongevraagd door Vodafone gewijzigd wordt en dit resulteert in een latere levering, vind ik onacceptabel.
Kan iemand van Vodafone hier svp achter aan?
30-10 order 323386551
22-12 order 236740451
08-01 order 327586301