Dewolf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

iPhone 12Pro bestelling

Beste Vodafone,

Op 30-10 heb ik bij de Vodafone winkel in Hilversum een  iPhone 12 Pro besteld. 
Op 22-12 ben ik gebeld door Vodafone. Of ik de winkelbestelling vanwege Corona wil omzetten naar online. De oude besteldatum van 30-10 zou gehandhaafd blijven. 
Op 8 januari is mijn bestelling door Vodafone geannuleerd. Vodafone gebeld om te vragen hoe of wat. De dame aan de telefoon kon mij hier niets over vertellen maar de datum van de eerste bestelling van  30-10 zou blijven staan. 
 

Zojuist heb ik met Vodafone gebeld. Mijn telefoon zou volgens het Vodafone leveringsoverzicht tussen 11 en 24 jan geleverd gaan worden en ik wilde even weten of er al een preciezere datum bekend was. 
De jongeman van Vodafone aan de telefoon vertelde mij dat de besteldatum 8 jan is en dat door de eerdere wijzigingen dit de orderdatum is. U begrijpt mijn verbazing en woede want dit is niet wat mij verteld is. 
 

Ik heb begrip voor de leveringsproblemen. Maar als mijn order ongevraagd door Vodafone gewijzigd wordt en dit resulteert in een latere levering, vind ik onacceptabel. 
 

Kan iemand van Vodafone hier svp achter aan?

30-10 order 323386551

22-12 order 236740451

08-01 order 327586301

 

 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dewolf 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat klinkt niet best. Als er afspraken zijn gemaakt dan is het wel zo netjes dat Vodafone zich daar aan moet houden. Het beste wat je nu kan doen is bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is. Tenminste, zolang er maar geen case aangemaakt is, want dan zal je op dat antwoord moeten wachten. 

Morgen is er weer iemand van Vodafone online en die helpen je graag verder. Succes en ik hoop dat je snel je toestel binnen krijgt. 

Dewolf
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Energieboy,

Dank voor je reactie. 
 

Ik heb nog geen case aangemaakt bij Vodafone, ik wacht eerst dit forum af hopende dat iemand hier voor mij iets kan betekenen 🙂

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Dewolf, welkom hier!

Je verbazing en woede is absoluut te begrijpen, zeker als je eerst rustig afwacht, er dingen worden besproken en je hier eindigt. Alle orders die gekoppeld waren aan een winkel zijn inderdaad geannuleerd, omdat deze wegens de lockdown gesloten moesten worden. De insteek is geweest om deze bestellingen om te zetten met de initiële datum, maar niet haalbaar gebleken en helaas was de enige oplossing om een nieuwe bestelling te plaatsen. Hoewel ik me echt heel goed kan voorstellen dat je hier niet te spreken over bent, kan ik helaas niets aan de situatie veranderen, sorry. Het spijt me vooral dat de communicatie niet goed is geweest, zo zijn er helaas ook verkeerde verwachtingen geschept. Dat zal ook teruggekoppeld worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic