Sarah1397

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 12 pro

Wanneer komt er de mogelijkheid om in te zien wat de abonnementskosten zijn voor de iPhone 12 pro?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sarah1397 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De abonnementkosten zijn zoals die nu ook zijn. Dat is niet anders met een toestel. Alleen als je hem gaat betalen met je abonnement, dan krijg je natuurlijk wel de kosten van je toestel per maand er bij. Maar voor de kosten van het Vodafone abonnement blijft het zoals die nu ook is.

Bekijk nu de kosten van abonnement met een iPhone 11, dan kom je wel een beetje in de buurt. Natuurlijk zal het iets anders zijn, maar in de buurt / een mooie schatting, is het wel.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sarah1397 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De abonnementkosten zijn zoals die nu ook zijn. Dat is niet anders met een toestel. Alleen als je hem gaat betalen met je abonnement, dan krijg je natuurlijk wel de kosten van je toestel per maand er bij. Maar voor de kosten van het Vodafone abonnement blijft het zoals die nu ook is.

Bekijk nu de kosten van abonnement met een iPhone 11, dan kom je wel een beetje in de buurt. Natuurlijk zal het iets anders zijn, maar in de buurt / een mooie schatting, is het wel.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Sarah1397 . Als je wilt kan ik je vrijdag gelijk een mailtje sturen met een leuk (verleng) aanbod voor je abonnement i.c.m de nieuwste Iphone. Wil je dat? Dan zet ik je op de lijst. 

Dat aanbod is overigens natuurlijk geheel vrijblijvend. Dus je zit nergens aan vast. Het is gewoon een overzichtje van de mogelijkheden. 

Sarah1397
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hee Lycke, 

 

Heel graag! Voor de iPhone 12 en de iPhone 12 pro. 

Apps12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

Wil je mijn naam ook op dat lijstje zetten? Voor de iphone 12 pro en de iphone 12 pro max. Alvast bedankt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
Sarah1397 wrote:

Hee Lycke, 

 

Heel graag! Voor de iPhone 12 en de iPhone 12 pro. 

Ik zet je op de lijst! Je krijgt dan 2 keer het linkje per mail, morgenochtend. Per link kan je 1 keer bestellen. 

@Apps12 , ook jou zet ik voor 2 linkjes op de lijst! 

Pwee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

Graag ook de mogelijkheid om de iPhone 12 Pro te bestellen!

Dank

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
Pwee wrote:

Goedemorgen,

Graag ook de mogelijkheid om de iPhone 12 Pro te bestellen!

Dank

Ik zet je bij deze op de lijst! Morgen ontvang je de link. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic