iOSversievraagj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iOS versie bij nieuwe telefoon

Ik ga binnenkort een nieuwe telefoon kopen en zoals je hier onder kunt zien staat er bij de omschrijving ‘OS: iOS 12’. Mijn vraag was echter of dit echt iOS 12 is, of dat dit bijvoorbeeld ook iOS 12.1.2 kan zijn, of dat het alle versies van iOS 12 kan zijn? Bedankt voor je reactie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi iOSversievraagje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is heel gebruikelijk, zeker als een telefoon inmiddels al 6 maanden uit is, dat de meest laatste iOS op het toestel staat. En dit is dan de iOS die is uitgebracht op het moment dat het toestel uit kwam. Zodra je je toestel aanzet en gaat instellen dan zal de telefoon aangegeven dat deze een update nodig heeft. Deze update is dan gewoon gratis te downloaden via instellingen -> algemeen -> software.

Gek is het dus niet en zeker ook niet erg want je kan je toestel gelijk updaten na ontvangst.
Veel plezier met je nieuwe iPhone keuze ?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi iOSversievraagje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is heel gebruikelijk, zeker als een telefoon inmiddels al 6 maanden uit is, dat de meest laatste iOS op het toestel staat. En dit is dan de iOS die is uitgebracht op het moment dat het toestel uit kwam. Zodra je je toestel aanzet en gaat instellen dan zal de telefoon aangegeven dat deze een update nodig heeft. Deze update is dan gewoon gratis te downloaden via instellingen -> algemeen -> software.

Gek is het dus niet en zeker ook niet erg want je kan je toestel gelijk updaten na ontvangst.
Veel plezier met je nieuwe iPhone keuze ?
iOSversievraagj
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry ik begrijp het niet helemaal,
Als je je telefoon koopt heeft deze dus iOS 12, maar ik kan gewoon zoals altijd updaten naar iOS 12.2? Of heeft hij automatisch iOS 12.2 (of een andere versie zoals iOS 12.1)?

Heel erg bedankt voor je tijd
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
klopt, het toestel bevat iOS 12 en je kan hem zelf thuis een update geven naar iOS 12.2. Dit kan je zelf doen en het toestel geeft het ook aan!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was deze informatie verder zo duidelijk voor je iOSversievraagje ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic