snow2002

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

huawei p9 update

Ik heb een vraag over hetgeen mij vandaag gebeurde. Ik kreeg van Huawei een update en heb deze na een backup gemaakt te hebben vanmiddag erop gezet. Na dat deze klaar was wilde ik inloggen maar dat lukt niet meer.
De sim pin1 wil hij niet accepteren en zegt dan nadat ik deze heb ingevoerd, probeer het over 30 minuten weer.
Nadat ik 30 minuten gewacht heb doe ik vervolgens hetzelfde maar wederom zegt hij na een aantal pogingen over 60 minuten opniuew proberen. Na verschillende keren lukt het nog steeds niet ook niet na het opnieuw opstarten.
Ook de vingerafdruk werkt niet. Ik kom dus gewoon niet in de telefoon.
Hij zegt tevens na het invoeren van de pincode vingerafdruk opgeschort.
Wat kan het probleem zijn ?
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi snow2002,

Dat is vreemd! Is het inmiddels al gelukt om jouw telefoon weer aan de praat te krijgen?
Je toestel geeft dus aan dat de pincode niet klopt? Is het misschien zo dat je alles hebt gereset in plaats van dat je alleen een update utigevoerd?
snow2002
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Inmiddels werkt alles weer. Ik had een backup gemaakt en alles teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Backup erop en alles werkt weer. Wat er nu gebeurt is is nog steeds onduidelij. Alles werkte op de achtergrond maar ik werd met de pincode niet toegelaten op het buroblad. Je hoorde gewoon berichten binnen komen.
Gelukkig opgelost.
Bedankt Jan.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
snow2002,

Dat is inderdaad vreemd. Maar gelukkig is het allemaal opgelost! 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic