Fransje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

huawei ascend p7 of sony xperia m2

Ik wil mijn abonnement gaan verlengen. heb nu sim only scherp L en een sony xperia e toestel. Ik ben zover gekomen dat ik wil gaan voor nieuw toestel (mijn huidige toestel heeft geen 4g mogelijkheid)met 2 jarig smart 500 abonnement met korting omdat ik bestaande klant ben. Nu moet ik alleen de keuze nog maken voor welk toestel ik zal gaan. de sony xperia m2 of de huawei ascend p7. ik heb al wat rond gesnuffeld voor reviews maar kom er nog niet helemaal uit. Ga ik voor de sony omdat ik die nu ook heb en er dus een beetje wegwijs mee kan of ga ik voor de huawei die voor helemaal onbekend is. Ik gebruik mijn huidige toestel voornamelijk om af en toe te bellen een smsje whatsapp en facebook en zo nu en dan een foto te maken. Het nieuwe abonnement wil ik eigenlijk omdat je met vodafone scherp geen wereld dag bundel kan instellen en dat gaat hierbij wel (wij gaan meestal naar vakantielanden die buiten de voordeellanden vallen) Wie kan me tips geven voor welk toestel ik kan gaan kiezen zodat ik de knoop door kan hakken.
Alvast bedankt
gr Fransje
2 Reacties 2
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic