Gewoonalexander

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

http://levelbox.vodafonecampagnes.nl/

Beste Lezers,

Ik heb een abbonement afgesloten met een actie erbij.
Dit gaat via http://levelbox.vodafonecampagnes.nl/

Na het invullen van het formulier druk ik op verstuur.
Dan krijg ik de volgende melding:

"Kan het formulier niet versturen. Het kan zo zijn dat de browser de inhoud blokkeert.
Geef de browser toestemming om inhoud te laden"

Nadat ik via instellingen alle seinen op groen heb gezet, nog steeds dezelfde melding.
Hoe zou ik dit kunnen verhelpen ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wega51

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de snelle reaktie. Het is mij inmiddels gelukt het formulier op te sturen. 😄

Groet, wega51.

Bekijk in context

7 Reacties 7
wega51

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
*moderator edit: berichten samengevoegd.*
wega51

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Vandaag heb ik een nieuwe Galaxy Alpha gekocht met als leuke promotie de level box mini van Samsung. Echter, bij het invullen van het webformulier (op levelbox.vodafonecampagnes.nl) om dit aan te vragen krijg ik de melding: "Kan het formulier niet versturen. Het kan zo zijn dat de browser de inhoud blokkeerd. Geef de browser toestemming om inhoud te laden." Ik heb dit in verschillende browsers (Firefox, Chrome en CM) geprobeerd maar geen van allen gaf enig succes. Ook heb ik al verschillende settings in mijn browsers geprobeerd maar niets hielp tot nu toe. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

Groet, wega51.

PS. Sorry voor de cross-post maar dit leek me in tweede instantie een betere board.
evanderveen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde probleem. Geprobeerd in Firefox, Chrome en IE en overal exact dezelfde melding. Eventuele popups of andere addons uitgeschakeld maar zonder succes.
Graag spoedig een oplossing hiervoor.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi allemaal,

Bedankt voor de meldingen! Ik heb ze samengevoegd voor het overzicht. Ik kan dit probleem inderdaad reproduceren met verschillende webbrowsers. Daarom heb ik het gemeld bij onze technici. Probeer het formulier op een later tijdstip even opnieuw.
wega51

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de snelle reaktie. Het is mij inmiddels gelukt het formulier op te sturen. 😄

Groet, wega51.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Goed om te horen dat het opsturen is gelukt, hierbij kan het ook voor andere zijn dat de website weer werkt.
evanderveen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het versturen is ook hier gelukt. Bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic