bionda59

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc sensation

Hallo
Ik heb een htc sensation en heb ontzettend veelproblemen met mijn verbinding dus ook met internet 
iemand het zelfde probleem ?
eventuele oplossing?
in de winkel werd gezegd hij moet 3 x opgestuurd worden dan mag je een andere telefoon uit zoeken  vins ik erg omslachtig hoor 

2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
bionda59 schreef:

in de winkel werd gezegd hij moet 3 x opgestuurd worden dan mag je een andere telefoon uit zoeken  vins ik erg omslachtig hoor 

Dat is dan ook iets te kort door de bocht indien dat letterlijk zo gezegd is.

Wanneer je toestel 3 maal voor exact dezelfde klacht is opgestuurd en je probleem nog niet opgelost is, dan kunnen we aan ons hoofdkantoor vragen of zij een oplossing hebben. Zij beoordelen ieder geval individueel en zullen indien zij van mening zijn dat daar een oplossing in te vinden is, zullen zij via de winkel een aanbieding doen voor alternatieve toestellen.

Het is dus niet zo dat wanneer je toestel na de derde keer nog niet goed is, jij kan rondkijken en zomaar een toestel uit kunt kiezen.

De reden dat ik dit op deze wijze wat kil en zwart/wit aan je meedeel, is dat ik niet graag zou zien dat jij, als het probleem niet eerder is opgelost, daar ook nog eens met een verkeerde verwachting op een oplossing rekent, terwijl die niet overeenkomt met wat jij denkt dat er gaat gebeuren.

Ik zou je toch adviseren om je toestel in ieder geval ter reparatie aan te bieden. Er lopen duizenden bezitters van Sensations rond die geen problemen hebben, dus ook jouw toestel zou gewoon goed moeten kunnen werken. Ik zie niet in waarom dat niet mogelijk zou kunnen zijn.

Laat je ons nog even weten hoe het verder verloopt? Misschien hebben we dan indien nodig nog verdere adviezen voor je.
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Bionda57, 

Er zijn natuurlijk tal van mogelijkheden om na te kijken waar de problemen vandaan komen voordat je het toestel moet opsturen.
Is er in de Vodafone winkel al een keer een simkaart test gedaan ?
Staan de instellingen goed van je toestel ? Hiervoor kun je ook zelf kijken op de volgende link: http://startup.vodafone.nl/

Grt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic