ingrid-kuiper40

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc sensation xl scherm gaat niet meer aan

Ik heb een HTC Sensation XL met abbonoment van 2jaar . Loopt junie 2014 pas af . Altijd tevreden geweest tot voor kort . Hij gaat vanuit standby tijd niet meer aan . Verder is de batterij in orde en laden doet hij ook gewoon . Wat moet ik doen ?????


Mod-edit door BasT: tekstgrootte en kleuren naar normaal aangepast


5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Je kunt natuurlijk altijd eens langsgaan bij en Vodafone winkel om te kijken wat ze daar voor je kunnen betekenen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Ingrid, welkom op het forum. Je bericht hoeft niet groter en in het blauw hoor, we lezen het echt wel 😉

Naar de winkel gaan is zeker een optie. Wat heb je zelf al geprobeerd? Kun je bv beschadigingen zien aan het knopje, zit er vuil in het oplaadpunt, of zie je iets anders opvallends aan je toestel?
ingrid-kuiper40
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sorry bas heb alles al geprobeerd en ben ook al naar de winkel gegaan .En het toestel wordt opgestuurd naar HTC zelf en ben hem 5 tot 10 dagen kwijt . Geen vervangend toestel slechte service ,,Betaal 50 euro per maand nog tot junie ...en ben tevens alles kwijt had hem nog aan de laptop gehad om contacten enz synchroniseren ....en super want heb geen een nummer bij de juiste persoon staan .
ingrid-kuiper40
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
samsung expert thanks aardig
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Hé wat jammer van je data. Zo te zien was dat niet gelukt? Ik moest ook bijna me toestel op laten sturen gelukkig net niet. Niet iedereen krijgt en los toestel erbij meestal heb je dit bij Vodafone RED abonnementen. En nu maar hopen dat je toestel goed terugkomt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic