jan2312

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc one s internetverbinding probleem

ik zit eigelijk al een hele tijd met het volgende probleem..

als ik thuis van het wifi af ga of ergens onderweg ben maakt 9 van de 10 x mijn htc alleen maar verbinding met het 2G netwerk, en kan ik niks laden op het hele internet.. kan alleen whatsappen en dan heb je het ook gehad ook.
Heel af en toe maak ik verbinding met het 3G/H... eigelijk zo goed als niet!
En begin dit nu eigelijk zat teraken en ben ik gaan zoeken naar oplossingen maar kan hier weinig over vinden dit probleem komt bijna tot niet voor.
alle opties die worden genoemd heb ik ongeveer eigelijk wel geprobeert alleen nog niet naar de winkel terug geweest, dit wou ik volgend weekend proberen tedoen als ik tijd over heb.

alleen het gekke is zodra ik meer richting de grote stad trek is probleem zo goed als weg en heb ik gewoon een 3G/H verbinding. en kan ik eindelijk genieten waar voor ik betaal. Dit is ook niet altijd.
ook valt mij op dat als ik in het uiterste noorden van het land ben waar amper bereik is en niemand woont ik ook gewoon een 3G/H verbinding heb.. :8

mensen om me heen met andere telefoons en providers hebben wel gewoon 3G/H/4G (heb geen 4G dus klaag ik nog niet over haha!) een collega van mij heeft ook vodafone alleen andere telefoon dan mijn en als we naast elkaar zitten zit hij wel op 3G en ik niet..

wie kan mijn meschien helpen aan een oplossing?





1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@jan2312

Heb je de simkaart van je vriend/collega wel eens in jouw toestel gestopt? Als ik jouw verhaal zo lees lijkt het toch een probleem met het toestel of de simkaart! Erg vervelend uiteraard maar wel op te lossen:). Ik hoor het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic