bastiaan86

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc one m9 besteld wanneer krijg ik deze?

Hallo

Probeer al 2 dagen iemand aan de lijn te krijgen maar dat lukt dus niet, ik wil graag weten wanneer ik de HTC m9 kan verwachten? Krijg ik een mail? Heb namelijk een pré order gedaan, en wil graag ook een harman kardon set

Mvgr Bastiaan
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai @bastiaan86 ,

Oei hopelijk heb je vandaag de kans om even contact op te nemen met de klantenservice?
Het is lastig te bepalen wanneer jij je HTC M9 krijgt omdat via het forum deze informatie niet te zien is.
esther-

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb zelf contact opgenomen en heb van live chat te horen gekregen dat het elke dag zou kunnen nu , en van order status dat er back order is en ze vanaf volgende week pas leveren..en dat ze niet eens wisten dat de website melde dat hij direct leverbaar is. Waar naast het ook nog eens 'rekening mee houden dat het nog zo 2 weken duurt' - Order status vodafone

Lees voor de grap mijn thread eens.

Nooit meer vodafone.
bastiaan86
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb dus gisteren na 31min iemand aan de lijn gekregen en heeft mij beloofd de m9 binnen een week te krijgen, we zullen het zien en hou je op de hoogte
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej @bastiaan86 ,

We horen het graag van je wat het eindresultaat is!
Succes.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@bastiaan86

Heb je de telefoon al in huis? Zo ja, wat vind je ervan? Ben benieuwd naar je bevindingen!
marcootjehhh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Benieuwd wanneer de set uitgeleverd gaat worden 27-3 besteld.

Kan de bestelling nergens terugzien, dus ook geen verwachte uitleverdatum.
Bij bestellen wel zo slim geweest de pagina te printen.

Zou handig zijn als ik deze bestelling op my vodafone duidelijk zou kunnen terugvinden.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey marcootjehhh,

Hoe bevalt de M9 :S ? Als het goed is krijg je de bestelling van de harbon Kardon set binnen 3 weken thuis geleverd.
Ik neem aan dat je via friends and family deze hebt besteld. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met het nummer 08006677880 of via de chat via my vodafone. Laat me weten of het gelukt is.

Groetjes Stevied86
marcootjehhh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De m9 bevalt goed, ook het grote scherm went al snel.
De vorige telefoon de iphone 4s lijkt nu erg klein.
Er zijn dingen die ios beter in orde heeft, maar zo zijn er ook andere dingen die bij android fijner werken.

Ik heb gebeld, de levering is vertraagd, maar uitlevering zou wel al begonnen zijn.
Vervelend dat hier dan geen update per email of via myvodafone over wordt gegeven.

Via info@vodafoneactie.nl o.v.v. ordernr en telefoonnr. zou ik een duidelijkere statusupdate moeten krijgen.
Dit ga ik dan nu ook maar eens proberen.

Mvg Marco
Anonymous
Niet van toepassing
Hey marcootjehhh,

Goed om te lezen dat de m9 bevalt! In Android is er nog plaats voor verbetering. Maar dat komt met iedere update een stap dichter bij 🙂

Jammer om te lezen dat er een vertraging is maar gelukkig heb je wel een duidelijk antwoord gekregen. Ik hoop voor je dat de set gauw jouw kant op komt.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic