imanen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc one m9 beeldscherm defect binnen een maand

Ongeveer een maand geleden heb ik een htc one m9 boj jullie gekocht. Twee weken later deed het beeldscherm het niet meer goed. Vandaag ben ik naar de winkel gegaan met de klacht en wat blijkt:het toestel was de afgelopen drie maanden al eerder verstuurd geweest wegens reparatie. Dit vond ik heel vreemd omdat ik ervan uitga dat ik een WERKEND EN NIEUW toestel bij jullie koop. Dit was dus niet het geval.
Wat het nog erger maakt, is dat ik dus nu nog langer moet wachten tot ik mijn toestel weer terugkrijg. Wat ik dus niet snap is waarom ik niet een nieuw toestel terugkrijg, en hoe het kan dat jullie defecte toestellen verkopen aan jullie klanten en jullie hier op geen enkele manier de klant tegemoetkomen??????????
2 Reacties 2
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@imanen, wat vervelend dat je toestel zo snek stuk is! De andere forumleden kunnen je helaas niet helpen bij je vraag, daarom sluit ik dit bericht. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Hopelijk is het dan snel opgelost.
imanen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik heb al contact gehad met jullie klantenservice en die adviseert mij om het hierop te plaatsen. Wat is dit nou weer voor service????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic