impie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc one m7 update

Update: door

Na de laatste update blijft mijn htc one m7 hangen bij het startscherm van android en doet niets meer.ik hen hem opgestuurd naar vodafone voor reparatie en tijdelijk een leen toestel gekregen dat is prima service .maar zijn er nog meer mensen met dit probleem na een update ??
Na de laatste update blijft mijn htc one m7 hangen bij het startscherm van android en doet niets meer.ik hen hem opgestuurd naar vodafone voor reparatie en tijdelijk een leen toestel gekregen dat is prima service .maar zijn er nog meer mensen met dit probleem na een update ??
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @impie ,

Ik kan op dit moment er nog weinig over vinden op Google of ik zoek net verkeerd, heb jij misschien al via Google gekeken?

En mochten andere mensen ook met dit probleem zitten of gehad hebben dan kunnen jullie dit hierbij vermelden voor @impie :).
impie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ook niets gevonden vandaar de vraag op dit forum.in de vodafone winkel in rotterdam werd wel gemeld dat dit vaker voorkomt.hard reset of terug zetten naar fabrieksinstelling ging ook niet meer geen reactie van het toestel.batterij stond op 50% en voordat ik de update toestemming gaf aan de lader gelegd het was ongeveer 580 mb en je kan niet het risco lopen dat die halverwege de update leeg is dus daar kan het ook niet aan liggen dus dacht ik zelf een software probleem.komt dit vaker voor bij een update dus niet alleen bij htc maar mischien ook bij andere merken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic