Anja329

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sinds een paar weken heb ik een probleem, we hebben 2 smart phones geregeld zet ik bij mij de hotspot aan en op de andere telefoon het wifi signaal voorheen kon ik op de andere telefoon dan gewoon internetten. Sinds enige weken niet meer, heb wel verbinding geeft die op beide toestellen aan maar wanneer ik op internet wil geeft de telefoon aan dat ik geen internetverbinding heb. Hoe kan ik dit oplossing. Opnieuw instellen, instellingen vergeten, wifi aan en uitzetten, opnieuw opstarten allemaar geen verschil!!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anja329
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is het gelukt alleen moet het op het toestel wat het signaal uitzend en ontvangt, dus op beide tostellen, ingesteld worden, dan kun je daarna weer gewoon gebruik maken van het signaal via de hotspot. Dank jullie wel voor de berichtjes we zijn er heel blij mee 😉

Bekijk in context

13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Kun je wel internetten met het toestel waarmee je de hotspot aanmaakt?
Ik raad je aan om eens de apn instellingen te controleren of deze goed staan. Om wat voor een toestel gaat het?
Anja329
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Op het toestel waar ik mijn hotspot aanzet kan ik gewoon internetten dit is een samsung galaxy a5 2017 het toestel wat ik met mijn hotspot wil verbinden is een samsung galaxy s5 mini en die geeft aan dat die verbonden is, staat ook op mijn hotspot verbonden met. Maar zodra ik op de gekoppelde telefoon het internet wil starten maakt niet uit via welke app of site geeft die aan dat ik geen internet verbinding heb of dat ik offline ben
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens de galaxy s5 terug gezet nar fabrieksinstellingen? Vergeet daarbij niet om een backup te maken.
Anja329
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem net 3 weken het is een nieuwe telefoon.
Anja329
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sorry zie nu pas s5, nee nog niet!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Anja329,

Heb je je toestel al terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Zo ja, heeft dit het probleem verholpen?
Anja329
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja geprobeerd maar helpt niet
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Anja329,

Ik heb een oud topic gevonden waar iemand een soortgelijk probleem had: https://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Samsung-Galaxy-S6-Mobiele-hotspot/m-p/274566

Zou je met jouw Samsung Galaxy S5 eens willen checken of dit het probleem misschien oplost?

1. Ga naar instellingen.
2. Klik op mobiele netwerken.
3. Klik op namen toegangspunten.
4. Selecteer/bewerk het toeganspunt wat aan staat.
5. Scroll een stuk naar beneden en verander type toegangspunt naar een * (er moet dus alleen een sterretje staan).
Anja329
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helaas!
Anja329
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is het gelukt alleen moet het op het toestel wat het signaal uitzend en ontvangt, dus op beide tostellen, ingesteld worden, dan kun je daarna weer gewoon gebruik maken van het signaal via de hotspot. Dank jullie wel voor de berichtjes we zijn er heel blij mee 😉
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Heel fijn om te horen dat het alsnog gelukt is Anja329.
En bedankt voor de update, hebben wij ook meteen weer wat geleerd 😉
Anja329
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jullie ook bedankt!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic