JeremyZwolle

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

home butron

Heeft iemand anders ook problemen met zijn iPhone 8 plus dat de home knop veranderd is? Deze is niet meer “inklikbaar” maar alle functies doen het nog wel.

ik hoor graag meer van jullie.

met vriendelijke groet,

Jeremy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat klinkt niet goed JeremyZwolle! Ik raad je aan om het toestel te laten repareren.
Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11907Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes
Hoi JeremyZwolle
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zelf heb er nog niet van gehoord, maar dat wil niet zeggen dat ze iets hebben gedaan bij Apple waardoor het nu anders is. Heb je misschien iOS 13 geïnstalleerd op je telefoon?

En lees ook deze info eens, misschien helpt deze:
https://www.iculture.nl/tips/thuisknop-instellen-trilling/

Laat nog even weten of het is opgelost en anders eens je toestel helemaal uitzetten en dan weer aan. Misschien dat het dan is opgelost. Lukt het nog steeds niet, ga dan eens langs een Vodafone winkel, misschien kunnen die je meer vertellen.
JeremyZwolle
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte Energieboy,

Dat is het dus ook, ik heb iOS 13 geïnstalleerd en heb daar nu last van. Ik heb mijn telefoon al aan en uit gezet. Geen effect terwijl ik gisteravond nog wel gewoon mijn homebutton normaal kon inklikken. Ik ga dan ook maar eens proberen om iOS 12 er op te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Jeremy
JeremyZwolle
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
JeremyZwolle
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy

Ik heb het probleem gevonden. Waarschijnlijk is het de trilmotor van mijn iPhone die kapot is....

met vriendelijke groet,

Jeremy
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat klinkt niet goed JeremyZwolle! Ik raad je aan om het toestel te laten repareren.
Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was alles duidelijk voor jou JeremyZwolle ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Probleem opgelost. Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic