D-2010

Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

hollandsnieuwe vs vodafone

Vorige conversatie was al gesloten...

Wij twijfelen over een abonnement tussen hollandsnieuwe en vodafone..
Het belangrijkste punt waar we tegenaan lopen is dat 3G loop volgend jaar uitgefaseerd wordt bij vodafone.
Dit betekent dan automatisch dat bellen bij hollandsnieuwe via het verouderde 2G netwerk zal lopen, omdat zij geen volte aanbieden. Weet iemand op dit forum daar meer over te vertellen?
Zal dit (binnenkort) nog uitgerold worden bij hollandsnieuwe? Zo ja, kunnen we dan ook vowifi verwachten?
(bij Simyo, dochter van KPN behoort dit wel tot de mogelijkheden)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi D-2010

Indien er een bepaalde periode niet wordt gereageerd, dan wordt een topic gesloten. Ik kan het topic eventueel weer openzetten als je dat wilt.

Het uitschakelen van 3G geldt ook voor alle MVNO’s op het Vodafone netwerk, dus ook voor Hollandsnieuwe.
Alle hollandsnieuwe simkaarten zijn 4G geschikt, daarnaast hebben klanten kosteloos de upgrade gehad naar 4G internet. Een Hollandsnieuwe klant heeft straks dus alleen nog een 4G toestel nodig om van snel 4G internet en VoLTE te kunnen genieten. Voor meer informatie over het uitschakelen van 3G bij Hollandsnieuwe ga naar: https://www.hollandsnieuwe.nl/3g

We werken samen met Hollandsnieuwe achter de schermen om VolTe ook voor Hollandsnieuwe klanten beschikbaar te krijgen.
Ik durf helaas niet te zeggen of dit ook uitgerold wordt voordat 3G uitgeschakeld gaat worden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi D-2010

Indien er een bepaalde periode niet wordt gereageerd, dan wordt een topic gesloten. Ik kan het topic eventueel weer openzetten als je dat wilt.

Het uitschakelen van 3G geldt ook voor alle MVNO’s op het Vodafone netwerk, dus ook voor Hollandsnieuwe.
Alle hollandsnieuwe simkaarten zijn 4G geschikt, daarnaast hebben klanten kosteloos de upgrade gehad naar 4G internet. Een Hollandsnieuwe klant heeft straks dus alleen nog een 4G toestel nodig om van snel 4G internet en VoLTE te kunnen genieten. Voor meer informatie over het uitschakelen van 3G bij Hollandsnieuwe ga naar: https://www.hollandsnieuwe.nl/3g

We werken samen met Hollandsnieuwe achter de schermen om VolTe ook voor Hollandsnieuwe klanten beschikbaar te krijgen.
Ik durf helaas niet te zeggen of dit ook uitgerold wordt voordat 3G uitgeschakeld gaat worden.
D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Hi Steven,

Bedankt voor je reactie!

Andere topic hoeft niet meer geopend te worden wat mij betreft..

Goed te lezen dat volte op den duur ook ondersteund zal worden door hollandsnieuwe.
Omdat het bereik van vodafone op een aantal plaatsen waar wij regelmatig komen niet geheel toereikend is, is vowifi wel een prettige aanvulling.
Als we dan voor één van de twee zullen kiezen, zal het waarschijnlijk vodafone worden t.z.t.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Laten we hopen dat Hollandsnieuwe ook binnenkort gebruik kan maken van Volte/ Vowifi D-2010
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic