thijsreijns

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hogere rekening februarie

De kosten van deze maand waren opeens 11 euro hoger dan normaal ( nu 33 ,normaal 22) en ik ben ruim binnen mijn bundel gebleven .
Vraag me af waarom dit kan
(pas over een paar maanden gaat het hogere maandbedrag horend bij het 2e jaar van het abonnement)
1 Reactie 1
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Hoi,

Helaas is je informatie/vraag te summier om op in te gaan en kan niemand op het forum informatie raadplegen. Heb je misschien zelf al ergens een fout geconstateerd? Vaak kun je dit terugvinden onder uitgebreide specificaties.

Als je er echt niet uit komt, kun je het beste contact opnemen met Vodafone klantenservice die je gratis kunt bereiken via 1201. Deze kunnen dan mee kijken wat er op je factuur gespecificeerd staat en mogelijk correcties op je factuur doorvoeren als er onverhoopt toch iets niet goed gegaan is.


Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic