Mar1973

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoge rekening

Nieuw abo. Eerste rekening 330 euro!!! ContAct opgenomen en abo omgezet naar unlimited. Vervolgens weer een rekening van 176 en nu 1 van schrik niet 556!!! Waar ik nadrukkelijk heb gevraagd of alles nu in orde was en geen hoge kosten meer zou krijgen. Nee alles in kannen en kruiken. Ook geen smsjes of mails gehad over data verbruik etc. Hoe gaan we dit oplossen vodafone wAnt ik betaal keurig die 330 en die 176 al onder protest maar die van 556 ga ik no way hoezee betalen!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Mar1973 . Welkom hier. 

Jeetje mina, wat een bedragen. Ik snap dat je hier niet zomaar akkoord mee gaat. 

Op dit moment heb ik weinig zinnigs te melden. Ik weet namelijk niet wie je bent en kan ook niets voor je nakijken hier. Mocht je willen dat ik er voor je induik en je verder help, vul dan even je profiel aan met je abonnementsgegevens, zodat ik je klantgegevens erbij kan pakken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mar1973 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk heel vervelend en ik weet niet hoe alles is verlopen want dit is een klanten helpen klanten community. Nu zijn er Vodafone medewerkers online die met je mee kunnen kijken wat er nu daadwerkelijk aan de hand is. Als je daarop wil wachten dan vraag ik je bij de profielinstellingen alle gegevens in te vullen zodat ze direct met je mee kunnen kijken in het systeem en eventueel je daarop een antwoord kunnen geven.

Anders verwijs ik je naar de klachten pagina van Vodafone en dan komt het op de juiste afdeling en die gaan het dan voor je uitzoeken en dan krijg je in 5 tot 10 werkdagen daarop antwoord terug. Het is maar wat je zelf graag wil. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Mar1973 . Welkom hier. 

Jeetje mina, wat een bedragen. Ik snap dat je hier niet zomaar akkoord mee gaat. 

Op dit moment heb ik weinig zinnigs te melden. Ik weet namelijk niet wie je bent en kan ook niets voor je nakijken hier. Mocht je willen dat ik er voor je induik en je verder help, vul dan even je profiel aan met je abonnementsgegevens, zodat ik je klantgegevens erbij kan pakken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic