sam1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoelang duurt het voordat vodafone een verkeerd geadresseerd toestel bij een klant afleverd?

abbo verlengd incl toestel ,dit telefonisch verlengd , toestel (samsung s7) wordt op 9-6-2016 al verzonden maar vodafone medewerker zet mijn toevoeging van huis nummer er niet bij , dus wordt pakket door post.nl retour gezonden .

nu 25-6-2016 , nog steeds geen antwoord gekregen over hoe of wat er gebeurd is en wanneer deze klant weer een toestel mag gebruiken . bellen helpt niks , emails al minder , in de winkel worden er steeds langere wachttijden aan de klant verteld , begon met 48 uur , na 48 uur werd het 5-10 werkdagen , na 14 werkdagen weet niemand meer iets zinnigs te vertellen over het feit dat een klant zonder toestel zit door een fout van vodafone .

belachelijk dat ik hier zolang op moet wachten , zonder melding of iets! als ik niks vraag hoor ik ook niks , ook als ik wat vraag hoor ik geen antwoord die je zou verwachten zoals: ow meneer wat een fouten lopen wij te maken , we nemen de verantwoording geheel op ons en zorgen dat u een telefoon kan ophalen in een vodafone winkel zodat u toch bereikbaar bent in deze drukke tijden .

nee vodafone laat de klant gewoon zonder antwoord achter , en ook zonder toestel.
klant is gedwongen zelf een toestel te kopen om zo zijn bedrijf nog in stand te houden en de verloren klandizie te accepteren door een foutje van vodafone .

ik zie heel het forum staat vol met deze berichten , raar dat vodafone er geen maatregelen voor heeft genomen en daarmee de klanten tekort doet .

ik wacht al 19 dagen op een toestel? echt een hell meegemaakt met de klantenservice , want eindstand : niemand kan me helpen en niemand weet iets . worden zelfs verschillende verhalen aan deze klant verteld . en waarom? ik wil enkelt mijn bestelde toestel ontvangen zodat ik verder kan !
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Oei! 19 dagen wachten is niet heel cool.

Als het echter niet lukt via de telefonische klantenservice, chat of overige media kanaal kun je het beste even je feedback achterlaten op www.vodafone.nl/feedback/. Vanuit daar kan een passende en een waarderende oplossing worden gemaakt.

Hopelijk is dit snel verholpen! Via het forum is het helaas niet mogelijk je vraag verder te beantwoorden (daarvoor is interne informatie vereist die niet via het forum is op te vragen). We horen wel graag terug of er updates zijn.
sam1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goedenmorgen , ja heb alle wegen al gehad om mijn vraag over het toestel beantwoordt te krijgen , helaas kan vodafone me geen antwoord geven en laten ze me rustig zitten zonder toestel , kost me klandizie en dus geld , ik ga dit overleggen met mijn advocaat want hier klopt iets niet helemaal dat vodafone fouten maakt en mij als klant zijnde zonder enige informatie en ook toestel achterlaat , ik ondervindt grote nadelen hierdoor .
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo sam1, ik begrijp dat de situatie uiterst vervelend is. Helaas kunnen wij je hiermee niet verder via het forum. Ik raad je aan om het advies van SamsungExpert op te volgen. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic