abbo verlengd incl toestel ,dit telefonisch verlengd , toestel (samsung s7) wordt op 9-6-2016 al verzonden maar vodafone medewerker zet mijn toevoeging van huis nummer er niet bij , dus wordt pakket door post.nl retour gezonden .
nu 25-6-2016 , nog steeds geen antwoord gekregen over hoe of wat er gebeurd is en wanneer deze klant weer een toestel mag gebruiken . bellen helpt niks , emails al minder , in de winkel worden er steeds langere wachttijden aan de klant verteld , begon met 48 uur , na 48 uur werd het 5-10 werkdagen , na 14 werkdagen weet niemand meer iets zinnigs te vertellen over het feit dat een klant zonder toestel zit door een fout van vodafone .
belachelijk dat ik hier zolang op moet wachten , zonder melding of iets! als ik niks vraag hoor ik ook niks , ook als ik wat vraag hoor ik geen antwoord die je zou verwachten zoals: ow meneer wat een fouten lopen wij te maken , we nemen de verantwoording geheel op ons en zorgen dat u een telefoon kan ophalen in een vodafone winkel zodat u toch bereikbaar bent in deze drukke tijden .
nee vodafone laat de klant gewoon zonder antwoord achter , en ook zonder toestel.
klant is gedwongen zelf een toestel te kopen om zo zijn bedrijf nog in stand te houden en de verloren klandizie te accepteren door een foutje van vodafone .
ik zie heel het forum staat vol met deze berichten , raar dat vodafone er geen maatregelen voor heeft genomen en daarmee de klanten tekort doet .
ik wacht al 19 dagen op een toestel? echt een hell meegemaakt met de klantenservice , want eindstand : niemand kan me helpen en niemand weet iets . worden zelfs verschillende verhalen aan deze klant verteld . en waarom? ik wil enkelt mijn bestelde toestel ontvangen zodat ik verder kan !