Hoi @PelleH
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is wel heel vervelend. Wat je zegt, Vodafone heeft de laatste tijd wat problemen met de app, al ervaar ik die zelf niet, maar lees deze wel op de community. Dan is het zeker niet handig als je Unlimited hebt en je met de app niet overweg kan om je volgende GB te krijgen. De eerste 5GB krijg je per dag, dan krijg je als het goed is 1GB er nog bij en bij de 6eGB moet je dan de app gebruiken. En ja, als dan je data niet is bijgewerkt en/of de app slecht werkt dan krijg je dit soort ergernissen.
Het is goed dat je dit hier schrijft en een Vodafone medewerker zal dit ook zeker oppakken en doorgeven. Maar mijn advies is om dit ook in de app te melden. Dan komt het namelijk direct op de juiste afdeling uit. Als je in de app op het gedeelte bent waar je problemen mee hebt, klik dan op de 24/7 button en dan op feedback. Er zal een printscreen te zien zijn en dan kan je daar je info kwijt. Dat lijkt mij de beste manier om dit probleem te melden!
In ieder geval goed dat je het hier hebt geschreven, een medewerker zal het ook lezen. Maar laat het via de app ook nog even weten.