RRT

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoe nieuwe toestellen te bezorgen

Als het Vodafone het ooit lukt de nieuwe toestellen (4 besteld) gaat bij ons de vlag uit en krijgt de bezorger een lintje !!!

Opdracht gegeven op 13-11-2013 in combinatie met wijziging / aanpassing / verlenging van het jaar contract hebben wij 3 nieuwe toestellen besteld !!

Na 3 weken eens gebeld nadat we de rekening hadden gekregen en niet hadden ontvangen, antwoord was dat de toestellen op een verkeerd adres waren afgeleverd, dit zou de week erop gecorrigeerd zijn.

De week daarna weer gebeld men ging het uitzoeken er was geen melding binnen dat de toestellen retour waren dus kon men niets doen, ik moet maar na 3 dagen terugbellen, teruggebeld men had een signaal maar kon niet zeggen wanneer ??

Tijdens dit gesprek werd de vraag gesteld of de toestellen geleverd moesten worden en naar welk adres dat dan moest, antwoord is nog steeds naar hetzelfde adres. ????? !!!

Als trouwe klant en mijnsinziens redelijke klant van ca. 5000,-- Euro per jaar gedurende ca. 7 jaar voor eigen bedrijf en daarvoor ca. 5-6 jaar voor werkgever !!

Zou dit een teken zijn dat Vodafone zat is van klanten die lang bij dezelfde leverancier blijven ???

Ik ben een loyaal persoon om diverse redenen vooral gemak, maar dit wordt ernstig op de proef gesteld !!!

PBoer RRT
Vandaag
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic