axue

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoe lang wachten op link voor bezorgafspraak?

Hallo,

Ik heb een abonnement besteld. Als ik doorlink naar de bestelling krijg ik steeds de volgende tekst:
Maar ik heb nog steeds geen mail ontvangen met daarin in een link!

Hoe lang moet ik nog wachten? Het gaat om een sim only abonnement.
Bedankt!

ps een ander berichtje op dit forum met dezelfde vraag is verwijderd, graag deze laten staan!

StatusUitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Stap 1: Maak een leverafspraak via de link in de ontvangen e-mail. Stap 2: Je bestelling wordt bezorgd. Op de dag van levering kun je de bestelling volgen via de Track & Trace code hieronder.
7 Reacties 7
Immink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde! ook stond er als levertijd 1 a 2 dagen maar wacht al een week. Als de mail vandaag niet komt annuleer ik mijn bestelling.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Immink & axue,

Daar gaat even iets mis! Zouden jullie contact kunnen opnemen met 0800-0560 dan kan de status order lijn verder voor jullie kijken wat er misgaat!

We kunnen interne vragen helaas niet via het forum beantwoorden. Mochten jullie nog vragen hebben, stel deze gerust!

Vriendelijke groet,
axue
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij was de oorzaak dat de mail niet aangekomen is. Waarom ik deze niet ontvangen heb weet Vodafone niet. De mail zat ook niet in de spambox.

Ik vind het vreemd dat het hele bezorgproces afhangt van 1 mail. Waarom niet een 2e mogelijkheid, als je de status checked, dat je door kunt klikken? Ook de chatservice helpt je niet want die zeggen weer dat je moet wachten op de email en ze verder niets kunnen doen...



Anonymous
Niet van toepassing
Via de chat is het ook niet mogelijk om de status op te vragen. Je kunt betreft de status altijd bellen met 0800-0560.

Je komt dan uit bij de afdeling status order.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic