Pheurinck

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

hoe koppel ik apple music aan vodafone

Goedenavond,

Zojuist heb ik de aanbieding geactiveerd om 6 maanden gratis gebruik van Apple Music te maken. Hartstikke leuk natuurlijk. Maar naalle stappen te hebben doorlopen kon ik in de laatste stap niet koppelen. Er was geen link naar de Apple Music app o.i.d. Als ik via de Apple Music app aangeef dat ik via Vodafone een abonnement hebt wordt er geen link gemaakt. Op welke manier kan ik handmatig koppelen?

Groet,

Servan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pheurinck
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Lycke Vodafone 

Het emailadres dat ik gebruik is voor Vodafone en Apple gelijk. s***@v***k.com. Vanochtend met zowel Vodafone als Apple gebeld en ze konden beide niet uitleggen waar het aan ligt. Apple had geen bericht van Vodafone ontvangen. Ik kan ook nergens in My Vodafone zien dat het geactiveerd is.  Vodafone heeft er een onderzoek voor ingesteld. 

*** Moderator; e-mailadres onherkenbaar gemaakt ***

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pheurinck 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik neem aan dat je ook deze topic hebt gelezen en daarnaast dan nog deze vraag hebt. Via entertainment van Vodafone kan je je aanmelden voor 6 maanden gratis Apple Music. Deze kan je krijgen als je zelf nog nooit gratis 1 of 3 maanden Apple Music hebt gehad van Apple zelf, of via een andere weg. Als dit het geval is dan krijg je, als het goed is, een sms’je van Vodafone en zou je deze kunnen koppelen. Let op, het is mij opgevallen dat je wel op 4G (of 5G tegenwoordig) moet zitten. Via mijn WiFi ging dat niet goed en misschien werkt dit bij jou ook beter? 

Heeft iets te maken met koppelen van je 06 nummer en je Apple ID voor Apple Music. Probeer het eens en heb je al gratis gehad, dan krijg je deze actie niet meer. Dat is een regel vanuit Apple. 

Laat nog even weten of het heeft gewerkt of niet. 

Pheurinck
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie @Energieboy 

Ik heb niet eerder gebruik gemaakt van een dergelijke aanbieding. De stappen heb ik wel via Wifi doorlopen en niet via 4G. Een bevestigings SMS heb ik niet ontvangen. Het probleem is dat ik via dezelfde SMS waarin ik op de aanbieding werd gewezen de stappen niet opnieuw kan doorlopen. Ik zie dan alleen de andere aanbiedingen zoals Blendle. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar staat Apple Music dan al aan nu?

Pheurinck
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy De app staat standaard op mijn iPhone maar is niet aan Vodafone gekoppeld. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar staat Apple Music al op aan via entertainment van Vodafone?

Pheurinck
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy - Ik zie dat niet terug. Geen bevestiging ontvangen. Tussen de  ‘aanbiedingen. bij offers.vodafone staat de optie niet meer. De button ‘mijn abonnementen’ op dezelfde pagina is leeg. Is er nog een andere manier om dit te checken.

Via de Apple Music app kan je ook checken of er een abonnement via je provider is en daar krijg ik ook een negatief bericht. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dit is een abonnement via Vodafone. Dus bij Apple zie je deze niet (ook als je de 6 maanden gratis krijgt). Vul bij je profielinstellingen alle gegevens die Vodafone je vraagt en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. Ik ben een beetje uitgedacht. 

Pheurinck
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank voor het meedenken @Energieboy !

fijne avond

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Pheurinck . Welkom hier!
Hm. Het is wel geactiveerd zie ik hier. Welk e-mailadres heb je hiervoor gebruikt? Je moet namelijk wel het e-mailadres gebruiken dat je bij ons hebt opgegeven bij Apple Music. 

Pheurinck
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Lycke Vodafone 

Het emailadres dat ik gebruik is voor Vodafone en Apple gelijk. s***@v***k.com. Vanochtend met zowel Vodafone als Apple gebeld en ze konden beide niet uitleggen waar het aan ligt. Apple had geen bericht van Vodafone ontvangen. Ik kan ook nergens in My Vodafone zien dat het geactiveerd is.  Vodafone heeft er een onderzoek voor ingesteld. 

*** Moderator; e-mailadres onherkenbaar gemaakt ***

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Goed dat er inmiddels een onderzoek is ingesteld, @Pheurinck . Hou je ons hier op de hoogte? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic