HananeHA

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

hoe kom ik van vodafone af

Wat heb ik spijt dat ik voor Vodafone heb gekozen. Abonnement nog niet gestart en nu al doen ze moeilijk. Vraag om een upgrade, iPhone 11 ipv iPhone 11 Pro bestelt, tegen betaling natuurlijk en ze komen al met regels van 14 dagen bedenktijd. Klantvriendelijkheid en service is ver te zoeken. Hier zit ik dus 2 jaar nog aan vast. Volgende 2x twee keer nadenken voor ik weer voor Vodafone kies.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HananeHA
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben gewoon teleurgesteld in hoe star Vodafone is als organisatie. Verbaast me dat klantvriendelijkheid niet zo hoog staat. We zitten inderdaad twee jaar aan elkaar vast. Uitzitten dan maar. 
 

Maar mag natuurlijk mijn ongenoegen met iedereen delen. Misschien behoed ik andere van het maken van een fout. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @HananeHA 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jammer dat je nu al slechte ervaring hebt met Vodafone. Echter, als je een contract aangaat dan weet je natuurlijk wel wat je doet en wat je er voor krijgt. 14 dagen bedenktijd is natuurlijk heel normaal en als die verlopen zijn dan is het heel normaal dat Vodafone zich op z’n algemene voorwaarden richt. 

Er is altijd nog een mogelijkheid en dat is wachten tot 4 maanden, na het ingaan van je abonnement, en dan gebruik te maken van Vodafone Next. Die optie heb je ook en is ook een zeer goede optie. Verkoop je je oude, die toch redelijk nieuw is, aan iemand anders en dan neem je met de Vodafone Next een nieuw toestel. 

Kijk, je kan het ook van de positieve kant zien. Vodafone geeft je dan toch een andere optie. 

HananeHA
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ben uitgegaan van bedenktijd na ingang van abonnement. Mijn abonnement is nog niet eens ingegaan en niet van aflevering van toestel. Beetje klantenservice verwacht zeker omdat bedenktijd net paar dagen voorbij is. Wil er niet aan denken langer aan Vodafone vast te zitten. Next is een flut optie waar je meer geld kwijt raakt. Waarde van telefoons dalen super snel. Krijg er vandaag al niet meer de betaalde  prijs voor.  Wat een k* organisatie. Totaal niet flexibel en klantgericht.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan een volgende keer, waarschijnlijk over 2 jaar, bij je nieuwe provider even goed informeren hoe lang je bedenktijd is. Aannemen is natuurlijk nooit goed en dat maakt de teleurstelling nu alleen maar erger. 

Begrijp dat het niet leuk is maar om nu gelijk Vodafone zo te noemen hoeft natuurlijk niet. In ieder geval wens ik je toch een fijne tijd bij Vodafone. 

HananeHA
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben gewoon teleurgesteld in hoe star Vodafone is als organisatie. Verbaast me dat klantvriendelijkheid niet zo hoog staat. We zitten inderdaad twee jaar aan elkaar vast. Uitzitten dan maar. 
 

Maar mag natuurlijk mijn ongenoegen met iedereen delen. Misschien behoed ik andere van het maken van een fout. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic