Hallo Nel,
Ik ben geen medewerker van Vodafone. Slechts een behulpzaam, onafhankelijk Forum-lid.
Indien je huidige abonnement is begonnen in Augustus of September 2011. Dan kun je dit abonnement inderdaad opzeggen, met een maand opzegtermijn. Dit abonnement wordt stilzwijgend verlengd, totdat jij daadwerkelijk opzegt. En dan wordt het abonnement na 1 maand be-eindigd.
Indien er een abonnement op jouw naam staat waar je nimmer mee akkoord bent gegaan.
Dan kun je het beste even bellen met Vodafone om het "webvoordeel 30 abbo" ongedaan te maken.
Jouw wilsovereenstemming is er immers nooit geweest om dit "webvoordeel 30 abbo" af te sluiten.
Je kunt bellen naar telefoonnummer: 1201 of 0800-0560
Het gebeurt helaas wel vaker dat mensen worden geconfronteerd met een ongewenst abonnement op hun naam. Misschien is het een administratieve fout. Misschien wilde iemand een bonus op zijn naam incasseren door onterechte verlengings-afspraken in het Vodafone Klantensysteem te zetten.
Anders een klachtenbrief versturen naar:
Vodafone
T.a.v. De Afdeling Klachten
Postbus 1500
6201 BM. MAASTRICHT
Bewaar een kopie van jouw brief voor jezelf.
Succes !
Netwerker