Hoi
Nienke201 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend dat je zoon dit is overkomen en hoe het komt, dat kunnen zoveel redenen zijn. Het kan zijn dat er per ongelijk een banner in een app en/of website is aangeklikt of dat er een verborgen banner in een banner heeft gezeten daarom je zoon nu een abonnement had of hij heeft ergens iets geklikt en het kan zijn dat die niets heeft gedaan en dat hij gewoon slachtoffer is geworden van fraude. Ja, het kan allemaal, zeg het maar.
In ieder geval goed dat je je hebt afgemeld via payinfo. Je kan daar nog eens je nummer invoeren en dan zie je vanzelf dat je bent afgemeld, dat is een controle. Ook kan je de
klantenservice van Vodafone bellen om te vragen. Maar even zelf controleren via de site is makkelijker.
Vervelend, maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal en daar is niet zoveel aan te doen dan alleen het afmelden. Dat heb je nu gedaan en daarom zal het waarschijnlijk niet meer gebeuren.