Leko

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoe kan ik HOGE AFBOEKING verklaren ?

Ik was afgelopen weekend bij mijn moeder en zowaar kon ik daar paar minuten mobiel internetten, maar thuisgekomen zag ik dat dit zo’n 20 euro heeft gekost ! Hoe is dit mogelijk en waarom kreeg ik vooraf geen melding dat dit HEEL DUUR zou zijn ?!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Leko 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, ik kan me goed voorstellen dat je hier van bent geschrokken. Maar als je de website van Vodafone goed leest zie je dat de kosten best vrij hoog zijn voor prepaid gebruik. Overigens liggen alle providers wel in diezelfde prijs. 

Maar als je had ingelezen dan zie je ook dat Vodafone bundels heeft en daar veel goedkoper mee uit bent op prepaid gebied. Misschien is het handiger om daar dan voor te kiezen en waarschijnlijk ben je dan ook een stuk tevredener. 

Zie prepaid bundels (dag en maand bundels) van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Leko. Welkom hier! 

Wat heb je op het internet gedaan? De kosten die je prepaid betaalt voor het internet, gaan per mb. In je MyVodafone zie je de tarieven terug: 

 

Je vraagt je af waarom je van te voren niet gewaarschuwd wordt dat het heel duur is. Dat vind ik een lastige. Want ten eerste; wat is heel duur? En van te voren kan natuurlijk ook niemand inschatten wat je gaat doen/hoeveel mb je gaat verbruiken. De tarieven worden in elk geval duidelijk gecommuniceerd en het is aan jou wat je verbruikt en hoe. Ik hoop dat je voor een volgende keer in elk geval beter op de hoogte bent, zodat je niet schrikt van je verbruik :-). 

Is er iets waar ik je verder nog bij kan helpen? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Leko 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, ik kan me goed voorstellen dat je hier van bent geschrokken. Maar als je de website van Vodafone goed leest zie je dat de kosten best vrij hoog zijn voor prepaid gebruik. Overigens liggen alle providers wel in diezelfde prijs. 

Maar als je had ingelezen dan zie je ook dat Vodafone bundels heeft en daar veel goedkoper mee uit bent op prepaid gebied. Misschien is het handiger om daar dan voor te kiezen en waarschijnlijk ben je dan ook een stuk tevredener. 

Zie prepaid bundels (dag en maand bundels) van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic