mburleson82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

help me toestel vraagt om wachtwoord SPOED

me S5 vraagt om wachtwoord maar die heb ik niet en ben in het buitenland hoe kan ik het unlocken
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Het gaat zeer waarschijnlijk om het wachtwoord dat nodig is om toegang te verkrijgen tot het Android besturingssysteem. Het Android-wachtwoord.

Op de volgende website, van How I Kis.com vindt je verschillende tips om weer toegang te verkrijgen tot jouw Android besturingssysteem. En dus ook weer tot jouw smartphone. Advies nummer twee op die website is voor jou van toepassing. Dat betekent dat je na een aantal foutieve pogingen om je wachtwoord in te voeren, moet inloggen met dezelfde gegevens als je Google PlayStore© Account. Dus Google Accountnaam plus het bijbehorende Google Account Password.

Meer adviezen (zeven in totaal) vindt je op onderstaande website van How I Kis.com

Weblink: http://howikis.com/Recover_Android_Device_in_case_of_Forgot_password/pattern_unlock_an_Android_devic...

Laat even weten of het is gelukt. Ik verwacht van wel.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

4 Reacties 4
mburleson82
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
help
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Het gaat zeer waarschijnlijk om het wachtwoord dat nodig is om toegang te verkrijgen tot het Android besturingssysteem. Het Android-wachtwoord.

Op de volgende website, van How I Kis.com vindt je verschillende tips om weer toegang te verkrijgen tot jouw Android besturingssysteem. En dus ook weer tot jouw smartphone. Advies nummer twee op die website is voor jou van toepassing. Dat betekent dat je na een aantal foutieve pogingen om je wachtwoord in te voeren, moet inloggen met dezelfde gegevens als je Google PlayStore© Account. Dus Google Accountnaam plus het bijbehorende Google Account Password.

Meer adviezen (zeven in totaal) vindt je op onderstaande website van How I Kis.com

Weblink: http://howikis.com/Recover_Android_Device_in_case_of_Forgot_password/pattern_unlock_an_Android_devic...

Laat even weten of het is gelukt. Ik verwacht van wel.

Succes!

Netwerker
henkakker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*edit moderator* dubbel
Anonymous
Niet van toepassing
Hey henkakker,

Het is niet nodig om 2 dezelfde berichten te posten!
Ik heb al gereageerd op het andere bericht.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic