hello7

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

hele andere vraag

Iemand zegt contact met me gehad te hebben terwijl ik dit nummer al had. Hij noemt een andere naam dan de mijne. Ik had hem geblokkeerd in whatsapp maar door een update is dit waarschijnlijk verloren gegaan.
Nu zegt hij nadat hij.me een bericht deed dat ik hem een bericht deed terwijl dat niet zo is

Waarschijnlijk is er wat mis gegaan met mijn nummer of weet ik veel maar hij dreigt nu een aa.gifte tegen me doet als ik geen foto van mezelf laat zien wat moer ik doen
3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi hello7,

Wat een raar verhaal. Jij hebt je nummer al langer. Ik geloof jou dus eerder dan 'iemand' die zegt contact met jou te hebben gehad. Wat betreft die aa.gifte... links erin en rechts eruit...op basis van geen foto sturen.

Ik vermoed een grapjas die op slinkse wijze een foto van je wil krijgen. Laat hem maar dreigen, hij kan je op basis van de informatie die je geeft niets maken.



Groeten!

Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
hello7, ingaan op zo'n verzoek is inderdaad niet verstandig. Wanneer deze persoon jou lastigvalt via telefoon of sms, dan raad ik je aan om hiervan melding bij ons te maken, via dit overlastformulier. Let op: dat formulier kun je niet gebruiken voor meldingen via Whatsapp of andere kanalen, die niet via ons netwerk lopen. Als je via Whatsapp bedreigd of gestalkt wordt, dan kun je deze persoon het beste blokkeren. Als dat niet helpt kun je hierover bij Whatsapp een klacht indienen, of eventueel zelf aa.gifte doen bij de politie.
hello7
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie antwoorden.
Bellen doet die persoon nu anonien dus dan kan ik geen gebruik maken van het over last formulier misschien voor als de persoon weer begint met smsen.

Ik reageer nu nergens op maar is dit slim?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic