cathalexy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

helaas voorgelogen door medewerkster

ik ben jaren een hele trouwe vodafone fan. Zelfs vrienden haal ik weg bij t-mobile om op vodafone over te stappen.
Nu ben ik na vele jaren blij als ik van vodafone af ben en met mij nu vele mee genomen.
Reden: op mijn adres heb ik zeer slecht of geen internet ontvangst.
Niet zo heel erg want er is wifi in huis.
Zodra ik buiten dev deur kom is het feest voorbij, geen ontvangst in de weide omtrek van mijn woon werk omgeving.
Vodafone is hiervan op de hoogte.
Er wordt al jaren beloofd er iets aan te doen, ik geloof dat telkens weer. Ben dus een sukkel maar vertrouw vodafone.
Midden vorig jaar had ik er eindelijk genoeg van temeer omdat niet bereikbaar zijn (ook tel viel verbinding weg) was in onze situatie onverantwoordt omdat wij met een terminaal zieke familie dit niet konden permiteren.
Vodafone zei dat het hen speet dat zij de belofte van betere dekking niet waren nagekomen.
Ik kon van mijn contract af vroegtijdig.
Toen ik dit even later wilde doorzetten kreeg ik weer met iemand van vodafone te maken die mij beloofde dat er nu echt binnen twee maanden een oplossing kwam.
Ik trouwe vodafone fan geloofde weer de medewerkster en bleef bij vodafone en sloot een twee jarig abonement af.
Na bijna een jaar weer te hebben gewacht op die mooie beloftes gebeurde er weer niks, alles bleef slecht.
Nu komt het.... ik vodafone gebeld en verwezen naar de beloftes en dat mij toe was gezegd mijn kontrakt te kunnen beeindigen.
Nu wordt het leuk...de toezegging van eerder beeindigen is vervallen omdat ik hun geloofd heb toen ik opnieuw mijn abonement verlengde.
Nu ben ik dus de klos.
Vodafone heb ik mbt dekking niks aan, heb me weer laten voor liegen en omdat ik hun vertrouwde en verlengde moet ik nu voor straf nog een jaar betalen voor iets wat ik niet krijg.
Nu ga ik van ellende maar veel vodafone gebruikers in ons dorp verzamelen om dan maar als een grote groep ons recht te halen.
Ik word nu niet serieus genomen en gewoon belogen en bedrogen, helaas

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @cathalexy,

Het is uiteraard niet fijn wanneer je als trouwe Vodafone fan geen goed bereik hebt! Via het Forum is het echter niet de bedoeling en meestal ook niet mogelijk om individuele klachten af te handelen.

Wel kan ik nakijken of en zo ja wanneer er verbeteringen staan gepland voor jouw locatie. Om welke postcode gaat het precies?

Heb je overigens een 4G geschikte telefoon en abonnement?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic