edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

heen en weer bellen en mailen

jl. Zaterdag 19 maart heb ik de nieuwe Samsung S7 ontvangen.
nu hebben we Vrijdag (18-03) nog met Vodafone gebeldt over de VR bril.
omdat op de factuurbon de datum 14 maart stond, heb ik met Vodafone gebeldt hoe dit kon,
ze zeiden dat ze het konden veranderden en zouden me er over bellen?????
tot heden hebben we niks meer gehoord.....vandaag weer gebeldt en gemaild nu konden ze het desbetreffende afdeling niet bereiken omdat deze op Zaterdag niet werken, de klantenservice medewerkster ging nu alles noteren.....voor de 2e keer........
Terwijl wij de 2 telefoons op Donderdag 10 maart rond 20:00 besteld hadden , vindt ik dat wij recht hebben op de brillen.
ik vindt dat Vodafone erg weinig doet om te helpen als vaste klant, ben al 20 jaar lid van hun....triest......

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Ah wat balen! Ik raad je aan om even tijdens de werkdagen te bellen dan zijn vele afdelingen beschikbaar tot 18:00.
We kunnen je helaas niet helpen via het forum omdat hiervoor interne info vereist is. Mochten alle mogelijkheden niet hebben geholpen dan kun je via www.vodafone.nl/feedback/ je je feedback achterlaten en dan wordt er gezocht naar en oplossing.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic