de iPhone blijft zeggen geen simkaart?????
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jawel is gelukt had de simkaart verkeerd in de telefoon gedaan pffff
Hi @Els Rotgans ,
Goed dat je even contact opneemt. Zou je even kunnen inloggen in je MyVodafone account en daar even de simkaart zelf kunnen activeren, dan zou het in principe goed moeten komen!
Zorg er ook voor dat je de simkaart correct in het toestel plaatst en dat de simkaart ook past.
Hoi @Els Rotgans
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Bovenstaande is natuurlijk al een mooi begint om te zien waar het aan ligt. Maar misschien zou je ook eens kunnen kijken wat er gebeurd als je je simkaart in een ander toestel stopt en eventueel een ander simkaart, waarvan je weet dat die het doet, in je eigen telefoon. Dan kan je uitsluiten of het aan je simkaart of toestel ligt.
Ligt het aan je simkaart dan even kijken bij My Vodafone of die wel geactiveerd is en als dat niet lukt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Normaal zou iemand van Vodafone je hier kunnen helpen maar in het weekend is niemand van Vodafone hier online.
Je kan ook langs een Vodafone winkel, mocht je dat fijner vinden en als je er niet uit komt.
Hey @Els Rotgans . Welkom hier!
Ben je er inmiddels uitgekomen? 🙂
Jawel is gelukt had de simkaart verkeerd in de telefoon gedaan pffff
Els Rotgans wrote:
Jawel is gelukt had de simkaart verkeerd in de telefoon gedaan pffff
Ah ja, dat kan iedereen overkomen met deze hitte ??
Dus geen schaamte en lekker genieten!
Fijne dag en als je nog eens een vraag hebt, stel hem gerust.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.