sipkegonggrijp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben alweer een aantal uren bezig geweest met dat formulier van samsung voor die headset en ben er zat van kan dit ook anders ? Zoniet dan is dit mijn laatste abonnement bij jullie.Vriendelijke groeten Sipke

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12068Posts
  • 3523Oplossingen
  • 3142Likes

Het formulier is via Samsung website. 
Als het niet lukt om op https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TV2XSVKFNMMR4 je te registreren en/of formulier in te vullen, dan zal je contact op moeten nemen met Samsung. Vodafone staat hier buiten en heeft ook het formulier niet in bezit en die kunnen dan ook niet zoveel voor je doen. 

Uiteraard is het vervelend als het niet lukt maar je kan dan beter bij Samsung je klacht indienen en dan kunnen die je ook helpen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @sipkegonggrijp . Welkom hier. 

Na een aantal uren stoeien ben je er wel klaar mee, begrijp ik. Logisch. Alleen heb ik nu geen idee wat er precies aan de hand is ;-). Om welk formulier gaat het en wat gaat er precies mis/zou je graag anders zien? 

sipkegonggrijp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij de aankoop van de s20 kan je een headset krijgen.Dat moet dan via een formulier van Samsung.Dat formulier al een paar keer proberen in te vullen maar iedere keer gaat het fout bij voorbeeld een winkel code van 3  letters of besteld via een website van 3 letters dat werkt helemaal niet.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Maar kan je iets specifieker uitleggen wát er niet werkt? Krijg je een foutmelding bijvoorbeeld? Lukt het eventueel om hier screenshots te laten zien van wat er mis gaat ofzo?

Energieboy
Expert
Expert
  • 12068Posts
  • 3523Oplossingen
  • 3142Likes

Het formulier is via Samsung website. 
Als het niet lukt om op https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TV2XSVKFNMMR4 je te registreren en/of formulier in te vullen, dan zal je contact op moeten nemen met Samsung. Vodafone staat hier buiten en heeft ook het formulier niet in bezit en die kunnen dan ook niet zoveel voor je doen. 

Uiteraard is het vervelend als het niet lukt maar je kan dan beter bij Samsung je klacht indienen en dan kunnen die je ook helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic