quaadvliet

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

headset op telefoon

Sinds maandag geeft mijn telefoon s4mini aan dat er een headset is aangesloten. Wat niet t geval is. Ik heb de aansluiting schoongemaakt en de telefoon vandaag helemaal gereset. Maar dit heeft geen resultaat gehad war kan ik nog doen. Het toestel is net een jaar oud.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@quaadvliet,

Wat gebeurt er als je daadwerkelijk je headset aansluit, je muziek afspeelt en daarna weer verwijderd?

Groetjes stevied86

quaadvliet
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik er een koptelefoon in doe doet deze het gewoon. En als ik bel kan ik hem ook gewoon op luidspreker zetten maar dit is niet makkelijk bellen.
Anonymous
Niet van toepassing
Vreemd! 😞
Heb je hem ook al schoongemaakt met een wattestaafje?
De oorzaak is inderdaad vuil, waardoor er kennelijk een vals contactje wordt gemaakt.
Verder lees ik via: http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/57643-telefoon-blijft-in-headset-modus.html allerlei tips and tricks hiervoor.
Als bovenstaande niet helpt kan dus je ingang van de koptelefoon kapot zijn en kun je het beste even naar een service-center gaan.

Groetjes Steven
quaadvliet
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste steven.

Bedankt voor je reactie. Wattenstaafje hebben we inderdaad ook al geprobeerd. We kijken even naar de andere tips en tricks.
Groeten marian
Anonymous
Niet van toepassing
Mocht iets bij je helpen, laat het hier ook even weten 🙂

Groetjes Stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic