manonh

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hardnekkige Internet storing glasvezel

Wij hebben vandaag sinds de 2e dag een behoorlijke Internet storing (3861cr). Hebben internet via glasvezel maar worden er continue uitgegooid voor langere tijd. Is nu al voor 2 uur. Hoort dit bij de landelijke storing of is dat echt ons modem die niet goed functioneert?
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Manonh, als je internet na het rebooten (van de stroom halen) van je modem weer een tijdje werkt denk ik dat het aan de storing ligt.
Kenmerk van die storing is helaas dat op onverwachte momenten de dienst ineens niet meer kan werken, terwijl rebooten van je modem al voldoende is om het probleem op te lossen.

Je kunt voor de zekerheid even contact opnemen met de technische dienst bij Vodafone Thuis. Als je bv een bepaald patroon herkent kunnen zij je misschien met zekerheid vertellen of het niet toch je modem is.
manonh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Duidelijk verhaal Ik vermoedde het al. Is er al zicht op hoe lang deze storing nog aanhoudt?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
manonh schreef:
Duidelijk verhaal Ik vermoedde het al. Is er al zicht op hoe lang deze storing nog aanhoudt?
Hoi manonh, helaas kan ik je geen indicatie geven wanneer de storing verholpen zal zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic