aster

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

harde fouttoon

Goedemiddag,
Eindelijk had ik de tijd mijn simkaarten te verwisselen en te proberen of ik met mijn privé simkaart ook bij niet opnemen aan de andere kant de vervelende harde fouttoon krijg. Dit is het geval helaas..... Het zal dus aan het toestel liggen en niet jullie simkaart. Waarschijnlijk moet ik hiervoor bij nokia zijn? Ik hoop dat het opgelost gaat worden want het is erg irritant. al heb ik nu geleerd dat ik nadat de telefoon aan de andere kant een aantal keer is overgegaan, ik mijn oordopjes even half uit mijn oren moet hangen om te voorkomen dat ik een gehoorbeschadiging oploop.
Met vriendelijke groet,
aster
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes
Beste aster, fijn om te lezen dat het inmiddels duidelijk is wat hier de oorzaak van is. Indien je nog garantie hebt op je toestel kun je hiervoor terug naar een Vodafone winkel. Zo niet, kun je het toestel op eigen kosten laten repareren of hiervoor terecht bij de fabrikant. Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes
Beste aster, fijn om te lezen dat het inmiddels duidelijk is wat hier de oorzaak van is. Indien je nog garantie hebt op je toestel kun je hiervoor terug naar een Vodafone winkel. Zo niet, kun je het toestel op eigen kosten laten repareren of hiervoor terecht bij de fabrikant. Succes!

Bekijk in context

Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3522Posts
  • 213Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.

Uitgelicht topic