mcluppes

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

groen vinkje ..betaald

mijn rekening gaat er automatische af iedere maand..
nu heb ik wel een vraagje...achter mijn rekening staat een groen vinkje en betaald
houd dit nu ook in,dat mijn rekening dan betaald is?????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Mcluppes,

Nee, nog niet.
Vanaf het moment dat je digitale faktuur zichtbaar wordt via MyVodafone, tot aan de datum van de eerste incasso-poging door Vodafone, staat er een groen vinkje. Terwijl er dan nog niet betaald is.

De datum waarop Vodafone jouw faktuur incasseert, staat vermeld op je faktuur op pagina 1.
Als de incasso van jouw bank-afrekening slaagt. Dan blijft het groene vinkje staan.
Mislukt de incasso, dan verschijnt er over een paar dagen een rood kruisje bij jouw faktuur. Als waarschuwing dat de incasso-poging is mislukt.

Controleer een paar dagen na de incasso-datum nog eens hoe de betalings-status is. Dan staat het wel correct vermeld. Vanzelfspekend kun je ook altijd je digitale bankafschriften checken.
Betaald = betaald.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Mcluppes,

Nee, nog niet.
Vanaf het moment dat je digitale faktuur zichtbaar wordt via MyVodafone, tot aan de datum van de eerste incasso-poging door Vodafone, staat er een groen vinkje. Terwijl er dan nog niet betaald is.

De datum waarop Vodafone jouw faktuur incasseert, staat vermeld op je faktuur op pagina 1.
Als de incasso van jouw bank-afrekening slaagt. Dan blijft het groene vinkje staan.
Mislukt de incasso, dan verschijnt er over een paar dagen een rood kruisje bij jouw faktuur. Als waarschuwing dat de incasso-poging is mislukt.

Controleer een paar dagen na de incasso-datum nog eens hoe de betalings-status is. Dan staat het wel correct vermeld. Vanzelfspekend kun je ook altijd je digitale bankafschriften checken.
Betaald = betaald.

Succes!

Netwerker
mcluppes
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dankje voor je antwoord
ik houd het in de gaten hier
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic