ryanlie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gratis onderling bellen

Beste Lezers,
 
Ik zag op de reclame dat alle vodafone klanten onderling gratis bellen?
 
Ik neem aan dat je niets hoeft te activeren?
 
En geldt dit ook van Vodafone naar Sizz klanten?
 
Mocht iemand een antwoord hierop weten,hoor ik het graag
 
Mvg
Ryan
13 Reacties 13
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dit geldt voor de abonnmenten zoals die momenteel worden aangeboden met minimaal 140 belminuten..
Je hoeft er niets voor te activeren.
Voor Sizz geldt dit echter niet.

Maar de eerste zin is het belangrijkst, het gaat om de huidige abonnementen. Heb jij dus een anderhalf jaar oud abonnement bijvoorbeeld, dan zit dat hier niet in inbegrepen. Zodra jij gaat verlengen en een courant abonnement afsluit, zal het dan ook voor jou van toepassing zijn.

Ik hoop dat ik je hiermee de gewenste duidelijkheid heb kunnen geven.
ryanlie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Martin, 
 
Bedankt.
 
Even voor de duidelijkheid.
Mijn zus heeft vorige maand een Sizz abonnement genomen , nummer is sinds gister actief.
Zij kan dus wel gratis naar Sizz en vodafone klanten bellen?
 
Alvast bedankt
 
Ryan
jeroena

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus voor de extra duidelijkheid, een bestaande klant met een "duur" abonnement heeft dit voordeel niet?
In mijn geval heb ik een jaar oud abonnement wat dus nog een jaar ongeveer loopt van 100 euro (iphone 1000) en dus geen voordeel bij onderling bellen, klopt dat?
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Als je nooit buiten je bundel belt maakt het niets uit. 😄
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hey!
 
Dat geldt wel alleen maar als je zo'n nieuw abonement hebt. Dat geldt niet voor de "oude" abonnementen die al lopen.
Dus beetje afhankelijk welk abo jij hebt.
VWPower

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Haaai,
 
En als je wilt weten welk abonnement je hebt kijk je gewoon ff in my vodafone 🙂 Weet je gelijk of je gratis naar vodafone nummers kunt bellen.
 
Greeeeeeeeeets.
Pennenburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
 
Hoe kan ik zien wie er nog meer Vodafone heeft? Ik heb de Vodafone Contacten Backup gebruikt, maar die werkt niet op mijn Sony Xperia. Hij synchroniseert wel, maar upload gewoon niks...
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Heb je al eens handmatig hem een extra synchronisatie uit laten voeren?
 
En had je ook gelezen dat het werkt met contacten die op je telefoon (!) staan, dus niet op de SIM of ergens in een cloud (gmail bijvoorbeeld)?
Frans134

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone is volop bezig om klanten voortdurend teleur te stellen.
Eerst blijkt dat je met bellen +sms+ internet ook je mobiel als modem kunt gebruiken. Mooi want nu verbruik ik minder dan 100 MB van de 1GB die ik maandelijks heb. Niet dus, voor mijn abonnement geldt dat net niet, dat schijnt een zogn scherp abonnement te zijn. Ik zal maar niet vertellen wat ik hierover in de Vodafone winkel allemaal te horen kreeg voor onzin. Nu wordt weer de indruk gewekt dat je gratis  naar Vodafone nummers kunt bellen. Blijkt dus weer een nep blijmakertje te zijn: het geldt alleen voor nieuwe abonnees.
Vodafone communiceer dit toch duidelijker!! Deze misleiding gaat zich wreken!! Ik weet inmiddels wat ik doe na afloop van mijn contract! Bedankt
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Martin,

Wederom een antwoord dat staat als een huis 😄

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
daisy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En niet onbelangrijk mensen met een oud abbonement kunnen een blox erop zetten voor geliof ik 10,- per maand sorry als ik het verkeerde bedrag geef. En dan kunnen ze ook gratis bellen met vodafone klanten.
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
daisy schreef:
En niet onbelangrijk mensen met een oud abbonement kunnen een blox erop zetten voor geliof ik 10,- per maand sorry als ik het verkeerde bedrag geef. En dan kunnen ze ook gratis bellen met vodafone klanten.
Deze BloX is er inderdaad. Je kan deze vinden op http://voda.fo/ne/3akme.
daisy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry frans134,
Dus als jij een wasmachine koopt onder bepaalde voorwaarden, na een half jaar zegt de fabrikant in al onze wasmachines zit iets speciaals, dan ga jij er dus vanuit dat het in die van jouw ook zit want ja het is vandezelfde fabrikant.
Ik heb zelf bij kpn gewerkt en hoeveel mensen niet goed lezen maar daar wel de provider de schuld van geven.
En vodafone heeft er echt wel iets op gevonden tot het einde van je abbonement maar ja eerst klagen dat is het makkelijkst natuurlijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic