django023

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gratis 5 euro beltegoed niet ontvangen!

Hallo beste mensen,

Ik heb een vraagje over mijn vodafone beltegoed.

Ik heb 1 maand geleden een prepaid simkaartje gekocht bij vodafone.
Ik had 10 euro opgwaardeerd en er stond al 5 euro op het simkaartje. Ook staat er bij het bijgeleverde boekje dat ik nog is 5 euro extra zou ontvangen als ik me registreer bij My Vodafone. Ik heb mij dus geregistreerd bij My vodafone. Ik moest mijn nummer invoeren en toen kreeg ik een sms van 1200... De SMS code voor uw prepaid registratie is s582254.

Ik dus die code invoeren en alle 4 de stappen succesvol afgerond. Echter tot op heden heb ik mijn 5 euro gratis beltegoed nog steeds niet ontvangen. Ik heb die 5 euro beltegoed nodig want nu is dus door een fout van Vodafone mijn blackberry blox afgesloten. Ik heb expres vodafone gekozen omdat t-mobile nog slechter was dacht ik. Nu heb ik vodafone en nu wordt ik dus best wel chagarijnig omdat mijn blox nu dus is afgesloten. Door dit soort kleine dingen zit ik er echt aan te denken maar weer naat t-mobile of kpn te gaan ofzo.

Alstublieft help me!

Groeten,
Django
1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey django023,

Als je een pm naar me stuurt met het mobiele nummer je NAW gegevens zal ik kijken of ik de registratie handmatig voor je kan uitvoeren.

groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic