huisboom

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

google nexus scherm ingebrand

Zoals hierboven al vermeld is mijn scherm van de google nexus ingebrand door het spelletje wordtfeud.Ik zie dus de blokjes die normaal onderin staan met de letters nu ook als ik bijv mijn emails leest.Heb nu uit noodzaak maar het spel verwijderd,en nee heb niet de resolutie op max staan.WAT NU>>>>> GARANTIE ????????
Gr Carlo Huisman
7 Reacties 7
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Carlo,

Erg vervelend probleem, ik zou even langs een Vodafone winkel gaan en het toestel laten controleren door een van onze medwerkers. Zo weet je snel genoeg of ze het daar kunnnen repareren of dat hij daadwerkelijk in een reparatie traject in moet gaan. Al wil ik je wel adviseren om een backup te maken van je toestel.
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Het is maar de vraag of er garantie op het scherm zit.
Is dat bekend?

Ik zou het lullig vinden als de mods je naar de winkel sturen voor iets waar af fabriek geen garantie op zit namelijk.
 
EDIT:
 
Tjek dit maar eens;
 
http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/htc-garantie/
huisboom
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg van dit bericht een nare smaak van in mijn mond.Heb het toestel gisteren terug gebracht naar de Belcompany,en ze sturen hem door naar de reparatie afdeling.Kan wel 2 tot 3 weken duren zeiden ze tegen mij.Ben benieuwd wat er gaat gebeuren maar ik hou het hier op de hoogte.
Gr Carlo Huisman.
SanCall

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Huisboom,

Op je toestel heb je een standaard fabrieksgarantie van 2 jaar.
Pas aan de hand van de reparatie zal worden bepaald of het binnen de garantie valt.
Heeft men je bij de Belcompany wel gewezen op de voorwaarden van de reparatie?

Het klopt inderdaad dat je het toestel minimaal 2 tot 4 weken kwijt kunt zijn.
Erg vervelend.
Ik ben benieuwd naar de uitkomst ervan!


huisboom
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Over de voorwaarden hebben zij mij niks gezegd.Ben wel heel benieuwd over hoe lang de telefoon weg blijft en of het onder de garantie valt.Heb eigenlijk niet veel zin meer in deze telefoon .Ben bang dat het probleem als ik een nieuw toestel hebt weer terug komt.
Gr Carlo Huisman 
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@Huisboom,

Heb je al meer informatie?
huisboom
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update.
Vandaag telefoon gehad van Belcompany dat ze het toestel terug hebben gekregen van solidvision te Rijswijk met het antwoord dat er niks mankeerd aan het scherm en dat het ook niet was gemaakt.Ik moest maar contact met samsung opnemen.Dat heb ik dus gedaan en ze gaan het voor mij uitzoeken.Wel zijden ze tegen mij(samsung) dat ik het toestel moest ophalen bij de belcompany en met 4 werkdagen zouden ze contact met mij opnemen hoe nu verder.
Dus morgen maar effe ophalen.Wel werd er tegen mij gezegd het het inbranden vaak weer minder of weg ging na verloop van tijd,hhmmmmm jaja.Dat geloof ik dus niet.
Gr Carlo Huisman
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic